Gå til innhold

Hvor ofte skifter dere sengetøy?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En gang i uken. Det går vel max 2 uker mellom, men som regel en gang i uken. Sover jo i det hver natt - synes en gang i mnd blir litt vel lenge imellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater å skifte på senga. Kan ikke fordra det.

 

Skifter som regel 1gang i måneden. Ja, er lat.. :P

 

 

Babyens blir skiftet ca. hver andre uke. Går hvertfall ikke mer en 2uker mellom hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter nyinnført regime i heimen blir det skiftet på sengene annenhevr uke.. Tidligere gikk det sikkert 4 og 5 uker mellom hver gang.. Og som student (før barn) gikk det leeeenge mellom skift.. Knis! Blir helt flau av å tenke på hvor grisete vi var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj!! Jeg skifter minst en gang i uka. Sist jeg hadde permisjon tok jeg det noen ganger to ganger i uka.. Elsker rent sengetøy jeg også. Men ja, jeg hater og skifte på den digre senga og den digre dyna, men jeg gjør det ikke en gang i mnd for det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skifter hver helg, og ferdig med det. Om sommeren når det er varmt kan det bli to ganger i uken osv. Det er jo utrolig ekkelt og uhygenisk å ikke bytte oftere enn en gang i måneden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hver uke..

 

se sengetøy i mikroskop så skal jeg love deg dere tar det oftere.. sjeldnere enn hver 14 dag er direkte uhygienisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...