Gå til innhold

Hvor ofte skifter dere sengetøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det er så tiltak, så her blir det aldri oftere enn 1 gang i måneden, men ofte et par uker over det også.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang i uken. Det går vel max 2 uker mellom, men som regel en gang i uken. Sover jo i det hver natt - synes en gang i mnd blir litt vel lenge imellom.

Skrevet

Jeg hater å skifte på senga. Kan ikke fordra det.

Skifter som regel 1gang i måneden. Ja, er lat.. :P

Babyens blir skiftet ca. hver andre uke. Går hvertfall ikke mer en 2uker mellom hver gang.

Skrevet

1 gang i uken. Elsker rent sengetøy :)

Skrevet

Etter nyinnført regime i heimen blir det skiftet på sengene annenhevr uke.. Tidligere gikk det sikkert 4 og 5 uker mellom hver gang.. Og som student (før barn) gikk det leeeenge mellom skift.. Knis! Blir helt flau av å tenke på hvor grisete vi var.

Skrevet

Æsj!! Jeg skifter minst en gang i uka. Sist jeg hadde permisjon tok jeg det noen ganger to ganger i uka.. Elsker rent sengetøy jeg også. Men ja, jeg hater og skifte på den digre senga og den digre dyna, men jeg gjør det ikke en gang i mnd for det..

Skrevet

æææææsj..

her går det maks 1 uke.

Skrevet

1-2 uker. Kommer an på formen i grunn. Men synes det er ekkelt om det går lenger tid.

Skrevet

Annenhver uke. Oftere hvis vi har vært syke o.l.

Skrevet

Annen hver uke. Oftere hos 3 åringen hvis han er forkjølet eller hoster slim (har astma)

Skrevet

Skifter hver helg, og ferdig med det. Om sommeren når det er varmt kan det bli to ganger i uken osv. Det er jo utrolig ekkelt og uhygenisk å ikke bytte oftere enn en gang i måneden!

Skrevet

hver uke..

se sengetøy i mikroskop så skal jeg love deg dere tar det oftere.. sjeldnere enn hver 14 dag er direkte uhygienisk...

Skrevet

Prøver på annenhver fredag:) 4 åringen har ofte uhell om natta enda så han får nytt sikkert 3 ganger i uka! Blæh...

Skrevet

2 ganger i uken... Sover i samme sengetøy maks 4-5 netter....

Skrevet

Hver dag!

Kan ikke fordra det, men har kraftig middallergi. så ingen vei utenom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...