anna_lou Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 Har en babyseng fra Ikea, tror det er Hensvik, har den fra førstemann. Sist vi skulle brukes sengen, kjøpte jeg sengekant fra Ikea, men denne var alt for stor og ble bare slapp og krøllete rundt sengen. Noen som har noen ideer til hvor jeg kan kjøpe en som er litt bedre passform?
Håper_og_tror Skrevet 21. september 2011 #2 Skrevet 21. september 2011 prøv på barnas hus du. der har de stort utvalg av sengekanter=)
mami07 *fødeklar* Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 vet ikke om du bor i oslo eller i nærheten,men rudo barnevognhuset på grønland har mye fint ) og ellers så har du jo babyshop,fru lyng og barnas hus da )
2 Mini oss Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Jeg bestillte min her http://alrutosyr.blogspot.com/search/label/Kantbesytter%20til%20lekegrind%2Fseng
3barnsmor123 Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 Skulle kjøpe på ikea vi også men syntes de var altfor simpe så jeg kjøpte den de har på kid,den er hvit delikat og koster 299 Passer perfekt inni ikeasprinkelsengen som vi har kjøpt og den står fint rundt hele sengen
jippi78 Skrevet 21. september 2011 #6 Skrevet 21. september 2011 Kjenner igjen problemet. Vi har ikke Hensvik senga men ei sprinkelseng med tette ender og kun sprinkler på sidene.- Sengekanten vår var "slapp" og krøllet seg men vi smøyde den på utsiden av sprinklene en gang innimellom på veien rundt og da satt den bedre. Kjøpt på babyshop og var egentlig altfor slapp fra første stund. Ble enda værre da jeg hadde vasket den noen ganger. Var altfor høy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå