Gå til innhold

Symptomene blir borte....


Lykke30

Anbefalte innlegg

Er i uke 11+3 og alle trygge tegn på graviditeten er borte. Jeg registrerte det for to dager siden. Kvalmen er borte, er nesten ikke trøtt og puppene er bare litt ømme innimellom.

 

Var på tidlig ul i uke 8 og i uke 10. Alt var som det skulle da, men jeg er livredd for MA/SA.

Hadde en SA i juni og frykten sitter virkelig i.

 

Har noen av dere erfaring med dette? Jeg er helt på tuppa her.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er jo vanlig at symptomene forsvinner litt rundt uke 12 - i alle fall ikke uvanlig :)

 

At puppene bare er ømme innimellom er heller ikke uvanlig. De er jo i grunn bare ømme når de vokser... Og med førstemann så var jeg omtrent ikke øm i det hele tatt før langt uti svangerskapet.

 

Men jeg skjønner frykten din, men ville bare si at det er ikke noe av det du beskriver som er urovekkende :)

 

Har selv hatt 1 SA og 1 MA så kjenner godt til følelsen! Men sjansen for at alt er bra er mye større enn at noe er galt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.. jeg er ca. uke 11 + noen dager.. har lagt merke til at ømheten i brystene har forsvunnet i løpet av de siste dagene.. har ikke vært så trøtt i svangerskapet så et litt usikket der, men kvalmen er der enda så jeg stoler på den. Har aldri vært gravid før, og vær gang noe forandrer seg blir jeg nervøs.. men satser på at spiren min har det bra :) håper alt er bra hos deg også :) jeg har også vært i ultralyd 2 ganger pga blødning i uke 7, men alt var i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandyBay1

Er 12+3 nå og kvalmen min forsvant brått om lørdag og savner den ikke en meter..... Vært på UL og der var det en meget aktivt krabat.

 

2.trimester skal være den stille perioden føre alt setter igang igjen.

 

Nyt hverdagen og masse lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for beroligende innlegg!

Skal på ul over helga slik at jeg (forhåpentligvis) kan konsentrere meg om hverdagslivet igjen, og ikke bare ha worst case tanker i hodet.

 

Krysser fingre og knepper hender :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...