Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 er i uke 38, og har blødd litt siden i går.... ikke hatt sex på gudveit hvor lenge, så det har ikke noe med saken å gjøre. Blødde litt for snart 2 uker siden, da fant de ingen grunn, men antokk det var fordi lille snudde seg. (hun lå i sete før denne undersøkelsen, men da lå hun med hode ned) Jeg har kynnere, de er vonde, men ikke uutholdelige, men det stikker noe vanvittig nedentlil! Nesten som om jeg må knipe igjen når jeg reiser meg opp for det kjennes ut som om hun presser seg ut... oppi livmorhalsen eller hva det nå het da, ikke helt på utsiden Blodet er friskt, og ser ganske utvannet ut... blør ikke mye. Har forøvrig en hemeroide som blør litt innimellom også, men jeg ser når det er derrifra, for da er det mere konsentrert kan mann si... Svakt rødt på papiret om jeg tørker meg.... Orker ikke renne ned dørene på føden om det ikke er behov for det, så lurer litt på hva dere mener?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Det høres veldig ut som tenningsblødning, men er ikke regelen at man skal ringe føden ved blødning uansett når man er så langt på vei.. Jeg ville ikke ha nølt med å ringe å høre. Bedre en gang for mye enn en for lite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå