Gå til innhold

ÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg tror jeg havner inn her:-)

Anbefalte innlegg

Har nettopp testet svaaaakt positivt... :-) 4 dager til ikm søndag. Har hatt masse symptomer, men ikke turd å håpe... Har prøvd på spire i nesten 2.5år nå, så trodde ikke det var mulig.. Skal til gyn i oktober for å spørre etter pergo, men nå kan det hende jeg heller kan bruke den timen til en tidlig ul:-) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg er så glad, på tross av at jeg fortsatt ikke våger å tro på det;-)

Er jeg gravid nå blir termin 5.juni

Fortsetter under...

masse lykke til!! jeg venter(t) også mens til helgen, så min termin blir etter terminkalkulatoren 4 juni:) jeg har opplevd at testene varierer litt i styrke etter merke. denne gangen kjøpte jeg apotek1 sin og den var Tydelig!:)

Tusen takk og så spennende at du også har testet positivt før ikm.. Jeg har tester fra lavpristeste.com, og satser på at den blir sterkere med morgenurin i morgen.

Gratulerer så masse til dere to også. Blir kjekt å følge hverandre framover! Er det deres første barn, andre, tredje....? Dette blir (forhåpentligvis) vårt andre. Har en nydelig gutt på snart 3 fra før:-)

Jeg testet veldig svaaakt positivt 9dpo. IKM i dag og den er blitt sterk og klar :) Jeg venter mitt tredje, men samboer sitt første. Jeg har to, gutt og jente, fra før som er født i 98 og 01, så det er vel som i være førstegang igjen... Blir spennende. Vi mistet i mars i ma var da 10 uker på vei, håper det går bedre nå. Er veldig positiv da :)

Annonse

Å så trist du har mistet... Denne gangen går det nok bra ja:-) Flott du er positiv! Er fælt å gå å bekymre seg... Har du noen symptomer enda?

Tusen takk for det kaktus_86 og gratulerer så masse til deg også.. Ja er utrolig kjekt vi blir mange etterhvert. Spennende å følges framover:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...