Gå til innhold

ÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg tror jeg havner inn her:-)


M79+♂08♥+♂12♥

Anbefalte innlegg

Har nettopp testet svaaaakt positivt... :-) 4 dager til ikm søndag. Har hatt masse symptomer, men ikke turd å håpe... Har prøvd på spire i nesten 2.5år nå, så trodde ikke det var mulig.. Skal til gyn i oktober for å spørre etter pergo, men nå kan det hende jeg heller kan bruke den timen til en tidlig ul:-) ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ jeg er så glad, på tross av at jeg fortsatt ikke våger å tro på det;-)

Er jeg gravid nå blir termin 5.juni

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende :) Krysser fingrene for deg!! ;)

 

Og det heter seg jo at en strek er en strek....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:-) Og ja de sier jo det så.... :-) Blir spennende å sjekke med morgenurin i morgen tidlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

masse lykke til!! jeg venter(t) også mens til helgen, så min termin blir etter terminkalkulatoren 4 juni:) jeg har opplevd at testene varierer litt i styrke etter merke. denne gangen kjøpte jeg apotek1 sin og den var Tydelig!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk og så spennende at du også har testet positivt før ikm.. Jeg har tester fra lavpristeste.com, og satser på at den blir sterkere med morgenurin i morgen.

 

Gratulerer så masse til dere to også. Blir kjekt å følge hverandre framover! Er det deres første barn, andre, tredje....? Dette blir (forhåpentligvis) vårt andre. Har en nydelig gutt på snart 3 fra før:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet veldig svaaakt positivt 9dpo. IKM i dag og den er blitt sterk og klar :) Jeg venter mitt tredje, men samboer sitt første. Jeg har to, gutt og jente, fra før som er født i 98 og 01, så det er vel som i være førstegang igjen... Blir spennende. Vi mistet i mars i ma var da 10 uker på vei, håper det går bedre nå. Er veldig positiv da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å så trist du har mistet... Denne gangen går det nok bra ja:-) Flott du er positiv! Er fælt å gå å bekymre seg... Har du noen symptomer enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såå spennende :) Jeg er gravid med nr 2 og fant det ut idag tidlig. Lettere sjokkert da jeg og har pcos og slet veldig med nr 1 :) Krysser fingra for deg og tror nok du er gravid nå :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk fr det Mita24 og GRATULERER SÅ MASSE til deg:-)

Jeg er gravid nå ja og er 4+3 uker på vei i dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det kaktus_86 og gratulerer så masse til deg også.. Ja er utrolig kjekt vi blir mange etterhvert. Spennende å følges framover:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...