Gå til innhold

Tykk mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en helt fantastisk mann! Vi prater og flørter,men vi har ikke hatt sex enda. Jeg er litt skeptisk til det for jeg har aldri hatt sex med en tykk en før.

Hvilken stilling kan man " gjøre det i"? Han veier kanskje 140 kg og har stor hengemave.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vis vi går ut i fra de 3 "grunnstillingene" (misjonær, bakfra, ri) så er det lettest med bakfra og å ri. Også eksprimenterer man ut i fra det.

Skrevet

Hva med han sittende på en stol og du sittende oppå ham?

Skrevet

Deg på topp vil jeg tro. Eller at han tar deg bakfra.

Men må bare spørre, klarer du å tenne på han?

Skrevet

Sex er ikke noe problem. Mannen min er 140 kg, og jeg er 100, og vi har sex nesten daglig. Misjonær er vel kanskje det vanligste, men bakfra er også topp. Jeg kan også fint ri han, men rekker ikke ned med knærne hvis underlaget er hardt. Senga går bra. :) Sjøstjerne, 69, saks, ikke noe problem. Men skje funker ikke. Bare å prøve seg fram. :)

Skrevet

20:07 gav meg sinnsykt mange bilder i hodet

Skrevet

Det eneste jeg fikk i hodet mitt var en orange sjøstjerne på havbunnen...

Skrevet

Jeg hører bare mass lyder jeg...grynt,grynt....

Skrevet

Ja,jeg tenner på han. Det er ikke bare basert på utseende

HI

Skrevet

Går fint an å ha forskjellige stillinger, men det går også an å gjøre det andre steder enn i senga. F.eks på kjøkkenbenken, sofaen eller på kanten av senga er også fine steder å "gjøre det på".

Skrevet

Håper for all del at han slanker seg. Du og forsåvidt. Sånn at dere har hverandre i mange mange år!:)

(er selv 90kg, og jobber med vekta. Så vet hvordand et er)

Men 140kg er jo direkte helseskadelig:s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...