Gå til innhold

Kva syns du om huset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det var litt dyrt jeg. Da ville jeg heller kjøpt billigere i Florø som ikke er lange kjøreturen unna :)

Skrevet

Ikke helt min stil. Ser ut som om jeg måtte ha fiksa mye på det..

Men hva betyr vel det;) Det er jo du som skal bo der, så da er det din mening som tels!

Skrevet

Likte huset, jeg!

Godt med utsikt, men er dette på den siden som har dårlig med kveldssol? Og hva med sol om vinteren? For meg er det mye viktigere enn akkurat hvordan huset ser ut, for interiør osv kan endres, det kan ikke beliggenheten.

Men fytti katta - det var dyrt!

Skrevet

Til å være i Førde er dette eit veldig rimelig hus. Her er dyyyrt.

Hi

Skrevet

Dyrt? 3 millioner for en enebolig med utleiedel? Synes ikke det var spesielt ille.

Skrevet

Flott hus, som jeg vet er gjort en god del med de siste årene.

Prisen er grei til Førde å være.

Jeg bor rett nedenfor ;)

Skrevet

Likte ikke selve fasaden på huset, men det er kanskje ikke det viktigste. For min del leter jeg etter et hus som jeg kan forelske meg i både innvendig og utvendig, så derfor hadde dette huset vært lite aktuelt som drømmehus, i hvert fall.

Vet ikke om det er mye trafikk forbi huset? Ser jo ut som det ligger rett ved en vei med mye svinger. Hadde ikke vært overbegeistret for det selv, spesielt ikke med små barn, men det kan jo hende at det er en svært lite trafikkert vei for alt jeg vet.

Innvendig er det alltid mye jeg ville ha gjort, men jeg er en perfeksjonist som veldig sjelden finner hus jeg liker.

I stue likte jeg ikke taket, det ville jeg gjerne ha gjort noe med, men det er vel kanskje ikke førstepri dersom det er helt greit. Vegger kan jo males, noe jeg mener at trengs. Ville gjerne hatt en annen planløsing i stuen min, men det kan man jo ikke akkurat trylle frem.

Kjøken - synes det ser litt lite ut, men så drømmer jeg om et stort og flott kjøkken, det betyr mye for meg! Likte heller ikke kjøkkeninnredningen i det hele tatt. Ei heller de forferdelige flisene.

Det nye badet var det ingenting galt med. Ikke nødvendigvis mitt førstevalg dersom jeg først skulle pusset opp badet, men det var ingenting galt med det. Skulle gjerne hatt et større bad også - både stort bad og kjøkken er viktig for meg.

Soverom er jo basic, der kan man jo male og fikse litt som man vil Ingenting spesielt med soverommene.

Bad nr. 2 ville jeg ha prioritert å pusse opp, for jeg hadde knapt taklet å leve med noe slikt!

Kjellerstuen var ganske koselig, selv om jeg ikke er superfan av panel. Lun og koselig. Likte peisen og veggen bak.

Fin og enkel entre.

Utleiedelen var ikke helt min greie, og mulig jeg hadde sett på mulighetene for å slå sammen begge deler og ikke ha en utleierdel, men det kan jo hende at dere er på utkikk eller et hus som nettopp har det. Hadde ikke ønsket å ha leieboere, og dessuten kunne jeg da ha lagd med vaskerom, bod, gjesterom osv.

Forferdelig mye panel i det huset, ville i det minste ha malt det som er u utleierdelen. Forferdelig. Ellers var jo kjøkken og bad helt OK hvis dere skal leie ut, selv om jeg personlig ikke hadde ønsket det slik hvis jeg hadde bodd der.

Hilsen skeptikeren som naturlig nok aldri finner et perfekt hus til under 10 millioner. ;)

Skrevet

Synst huset var bra :) Men tett på naboene ser det ut som, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...