Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Hvis det var med en n du tenkte, så er det nydelig =)
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Klarer du ikke å lese hovedinnlegget? Seriøst, du skal være rimelig skutt i hodet hvis du ikke får med deg at det klart og tydelig står; Kristianne og så; nei, ikke Kristiane. Jesus. Enkelte folk...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 Kristianne er ikke fint. Kristiane er litt bedre.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #6 Skrevet 21. september 2011 For en voldsom reaksjon 15:47. Hva med å snakke til folk som du ville gjort ansikt til ansikt? Jeg synes Kristianne er veldig flott, og mye bedre enn med en n som du tydeligvis ikke liker, HI. Jeg håper du går for det da jeg synes det er et navn som ikke må få forsvinne.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #7 Skrevet 21. september 2011 Hva vet du om meg, 16.00? Hva vet du egentlig? Kanskje jeg tør å stå for meningene mine i den virkelige verden også, ansikt til ansikt? Når folk svarer så dumt som det der, må man få lov til å reagere. Når man klart og tydelig spør om meningen om Kristianne, og klart og tydelig utelukker Kristiane, så skal du være rimelig ribbet for hjerneceller når du svarer; "ja, mener du kanskje Kristiane?" Da prøver du enten å provosere, eller så er du bare dum.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #8 Skrevet 21. september 2011 Liker ikke Kristianne, ikke Kristiane heller. Kristine der i mot...
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #9 Skrevet 21. september 2011 Kan det ikke tenkes at mennesket bare leste overskriften? Kanskje du snakker slik til fremmede mennesker ansikt til ansikt også, men jeg synes likevel ikke det er noe man skal gjøre. Jeg synes man kan prøve på å behandle hverandre tilnærmet sivilisert her inne som ute på gata. Og jeg synes du forsurer debatten med å angripe noen for ensetning i stedet for å la debatten gå på det temaet den hadde. Du rakker ned på noen, for en bagatell og forsurer dagen deres, og kanskje andre sin også. Men ha en fin dag du da.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #10 Skrevet 21. september 2011 Et innlegg består ikke bare av en overskrift, og så lenge mer informasjon står i innlegget bør man da lese. Hvis man ikke orker, så får man droppe å svare. Jeg snakker til folk som jeg vil, du er bare irriterende. Så skinnhellig, liksom. Har en helt flott dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå