Gå til innhold

Mindy Izabella eller Iza Anastasia?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere? Liker navn som er litt annerledes, tar imot tips!!!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke min stil i det hele tatt. Høres mer ut som hundenavn på Paris Hilton sin lille bjeffer.

Liker også annerledes navn, men man dikter da ikke selv. Dette er et navn barnet skal leve med hele livet. Iza er et tyrkisk guttenavn.

Skrevet

De var jo fine begge to:-) Men hva med Cleopatra Antonionethea?

Skrevet

Huff, håper du tuller. Grusomme kombinasjoner, skikkelig harry.

Dobbelnavn er helt ok, men da bør det være litt enkle navn som klinger pent sammen.

Skrevet

Iza er også ekstremt vanlig forkortelse for øst-europeiske Izabela.

Skrevet

Skal være dobbeltnavn men jeg er åpen for forslag hvis folk synes det er sååå forferdelig!! Få høre hva som er så mye finere da!! ;)

Skrevet

Ina Anastasia eller Mia Isabella. For eksempel.

Skrevet

Du har jo klassikerne i denne sjangeren, Vanessa, Michelle,Melissa,Jeanette,Sienna, Angelina, osv. Du kan sette sammen selv. Mindy Vanessa?

Skrevet

...som pussig nok høres ut som et sextelefonregister, gitt. Det er jo også et valg.

Skrevet

hvilke av navnene høres ut som sextelefonregister mener du? og hvorfor?

Skrevet

Huff stakkars lille jente...... Hadde hun vert datteren til Paris Hilton eller Lady Gaga kunne jeg forsåvidt forstått det..... Stemmer til nød for Isa eller bare Mindy.. Hva med Anna Louise ?

Skrevet

Må virkelig alle norske barn ha norske navn? Isabella og Anastasia er vel ganske vanlige navn i andre land, og etter min mening ganske fine også.

Skrevet

Dette må jo selvfølgelig være et trolleinnlegg, for ingen kan da vel med vettet i behold belaste barna sine med sånne navn!

Skrevet

Jeg syns egentlig at Iza Anastasia var fint jeg. Selv om Iza for meg også er et tyrkisk guttenavn (som er den tyrkiske versonen av Jesus)

Skrevet

Litt annerledes? De er jo veldig annerledes.

Skal du kalle henne det, bare for det er annerledes blir det bare teit. Glad jeg valgte navnet til sønnen min for jeg likte det og ikke for det var annerledes.

Skrevet

Nå gjør du deg dum, Askepott. At man liker annerledes navn betyr jo ikke at man utelukkende velger navn fordi det er uvanlig, men at man har en tendens til å like navn som skiller seg ut. Når det står; "jeg liker navn som er annerledes", betyr det jo at man ofte liker det som skiller seg ut, og det å like er å like.

Skrevet

Beklager, men fordommene tar meg altså, jeg tenker ung, enslig mor uten utdanning ;)

Hvilken mann vil gå med på sånne navn som det der da, det lurer jeg på...

Det høres ut som "artistnavnene" til folk som stripper eller selger sex.

Skrevet

min første tanke var at jeg håper du får en gutt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...