Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #1 Skrevet 21. september 2011 skal føde i trondheim og har ikke hørt noe fra jordmor om at jeg må søke eller gjøre noe før fødsel ang. det? trodde jordmødrene videreformidlet dette?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #3 Skrevet 21. september 2011 Søkte fødeplass på en hytte oppe på setra her vi bor,. håper jordmor stiller seg positiv til dette!!
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 I Trondheim er det vel ikke nødvendig å søke om fødeplass? Det er vel bare i Oslo man må det, pga flere sykehusalternativer og at hvert sykehus må han en viss peil hvor mange fødende de kan regne med til enhver tid.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #6 Skrevet 21. september 2011 oki takk jeg har liksom ikke hørt om noe nei, så jeg begynte å lure her HI
Anonym bruker Skrevet 21. september 2011 #7 Skrevet 21. september 2011 Tror ikke det er nødvendig å søke om fødeplass i Trondheim, hvis du ikke vil søke deg til Levanger, Orkdal osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå