Gå til innhold

baby og hus!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har forstått at dette ikke er så uvanlig. Ny baby og huskjøp omtrent samtidig! Jeg har termin 22 oktober, overtakelsen av huset skjer 20 oktober! Liiitt stressende. Hva skjer først, hvilken adresse har vi når Knøttet melder sin ankomst... Nå ser det ikke ut her, jeg har begynt å pakke, det er esker og rot overalt. Kommer Knøttet nå har far en kjempe jobb før vi kommer hjem fra sykehuset! Dette blir spennende, og vi gleder oss alle til eget hus! Men det gir meg god trening i pusteøvelser, stressmestring, ta ting som det kommer, plan a og plan b....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her gitt, men 2 uker mellom overtakelse 15. okt og termin 29. okt da:) Men med en mann som pendler så er det ikke mye hjelp å få i forberedelser gitt. Kanskje litt flyttestress får babyen til å komme liiiitt før. Begynner å bli utålmodig allerede! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her også!

 

Tok over 15. september, flyttet inn 17. september. Nå er kjøkkenet tatt ned og vi er uten kjøkken til 2-3. oktober om alt går etter planen.

 

Babyen kommer 6. oktober med planlagt keisersnitt.

 

Rot over alt. Sliten. Men det blir bra. Det verste er foreldrene våre som maser på at mannen min må stå på mer og at vi må få mer klart til nurkis kommer. Har et barn på snart 2 år fra før, og mannen min gjør så godt han kan med jobb/pendling, rengjøring, matlaging etc. siden jeg ikke er noe særlig tess om dagen. Vi tar det som det kommer, et rom av gangen, et prosjekt om gangen. Disse foreldrene våre må gjerne komme å ta i et tak selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske vanlig altså! Tusen takk Wiig, og dere andre også. Masse lykke til til dere alle med fødsel, ks, flytting, oppussing og foreldre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...