Gå til innhold

fikk høre det lille hjertet!!


shiepo og magetrollet<3

Anbefalte innlegg

Vi var hos jordmor for første gang i går, og fikk høre hjertet til den lille banke, og hadde en hjertefrekvens på 160:) (synes selv det var litt høyt men jordmor sa ingen ting om det så regner med alt er greit;))

 

sambo gliiste fra øret til øre og var stoor fornøyd! jeg hadde sagt til ham at om alt var fint og i orden etter jordmortimen så kunne vi begynne og fortelle det, med tanke på at jeg er 12 uker i dag, og det føles ekstra betryggende og ha hørt hjertet. Tror nok han fikk en følelse av at det virkelig er noe der inne:D hihi

 

såå utrolig deilig og lettende følelse og høre det lille hjertet banke<3

og så deilig og ikke skulle holde det skjult lenger!! hehe;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fantastisk! Så glad du må være!! Tolv uker og alt er bare vellstand! Gleder meg til eg kan si det samme!!! Blir så kjekt å fortelle at det enedlig har klaffet og at det med stor sannsynlighet blir et vårbarn:) Unner deg gleden!!! Nyt den og dagene som kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ohhhh så gøy :-)

 

Var selv på UL i dag og fikk se en aktiv liten krabat sprelle <3 Ble også satt frem 1 uke så da er jeg 12+4 nå og endelig over i 2.trimester :-)

 

Det er bare å nyte at magen vokser fremover :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jag och kjärsten min var på UL i måndags. :) Vi fick en tid hos gynekologen för att checka hur många barn jag hade i magen, eftersom jag har tvillinggener och barnfaren (min kjärste) har trillinggener.

Som tur var var det bara en i magen men det var en sån häftig känsla att få se den lilla sparka och att få se hur den rörde på sig därinne. :) Tror det var då det gick upp riktigt för min kille att jag faktiskt har ett barn i magen. :)

 

Vart går du hos jordmor någonstans?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, hei! De sier så fint at dersom pulsen ligger på rundt 160 så blir det jente! Kanskje det er ei lita prinsesse inni der!? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svenskan87: er i Brevik jeg vett;) du er kanskje der du også? hos dr.myhren og "jordmor"skreosen:) er veldig fornøyd så langt:)

 

Har hørt at over 140 så indikerer det jente, men de fleste her tror gutt (men det er nok mest fordi de ønsker seg gutt, selvom en liten jente også er hjertelig velkommen)

Det hadde jo vært veldig koselig med en liten jente da:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det må jo ha vært utrolig deilig og få se den lille! :D måtte dere beltale for timen eller ble dere henvist av legen? Jeg er adoptert og vet dermed ikke hvaslags gener jeg har på min side, men både moren og faren til barnefaren er tvilling, så lurer jo litt på om det kan være to;) men nå hørte vi jo bare en fosterlyd da;) så vi får se!:D venter i spenning!

Du var kanskje på UL i porsgrunn du da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...