Gå til innhold

Hvorfor skal det være så viktig hva andre mener og tenker ???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Klarer ikke og legge av meg den tanken,den forfølger meg enten jeg er på jobb,sykmeldt eller hjemme. Er jeg hjemme pga at jeg er sykmeldt tenker jeg at de på jobben tenker og mener noe så jeg bare måååå friskmeldte meg, er jeg på jobben så tenker jeg at de prater om meg uansett for det har blitt gjort før. Er jeg hjemme så blir jeg gal fordi jeg har denne jobben og sover ikke så veldig godt på natta - og noen ganger så tenker jeg at jeg har det jo bra på jobben også.

 

Blir jo helt kokko av meg selv - eller paranoid. Men ikke så rart med tanke på så mye rart som har skjedd. F.eks så sto det på eske her for noen uker siden :" Det er lov og bruke hode jævla kålhue" ting som tilhører meg blir borte - jeg føler meg noen ganger som ei lita grå mus. Har tatt dette opp med sjefen men ingenting skjer. Og vet dere forfor, jo fordi jeg er sikker på at det pga at jeg ikke blir trodd. Han har tatt det opp med noen før, og da sa han direkte til de hva jeg hadde sagt, noe som gjorde at det ble krig.

 

Uff jeg får vondt i magen kjenner jeg av bare og tenke på jobben min - akkuratt nå er jeg sykmeldt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var kommentaren om "..jævla kålhue" myntet på deg??

I så fall er det jobben og kollegene dine det er noe i veien med, du må komme deg vekk fortere enn svint!

Ikke gidd å sløse mer tid på å gjøre noe med situasjonen, bare kom deg vekk. Du ser jo selv at du blir paranoid og halvredd av å være der.

Det er IKKE normalt med sånne kommentarer og slik ordbruk på en arbeidsplass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I akkurat denne jobben bør du ikke være. Du skal ikke ha det vondt til daglig.

Det er vanskelig å snu en sånn situasjon, tar du affære er det stor mulighet for at det blir verre eller at du blir behandlet som luft. Vondt uansett. Dette er mobbing av voksne, latterlig..

Snakk med legen din, så får du hjelp til å komme deg vekk.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...