Gå til innhold

Modning?


oktober prins

Anbefalte innlegg

Kjenner dere noe tegn til modning? Jeg er førstegangs, og har igrunn ikke peiling på om det jeg kjenner er modning eller ikke.. Men har googlet litt, og funnet ut at en del av de vondtene jeg kjenner kan være tegn på modning.. *spennende*

 

Jeg har voldsomme stikninger nedentil! Til tider så vondt at det er vondt å gå! Leser noen beskriver de som strikkepinnestikk, og det stemmer nokså godt..

Har også den siste tiden hatt litt menssmerter.. Kan våkne om natta av at jeg har vondt.. Kjennes også ut som at jeg er hoven nedentil..

 

Kjekt å høre om andre kanskje har det på samme måten, og hvor langt dere er på vei :) Jeg har forresten termin 22. oktober :) Som det gledes til å hilse på prinsen!! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, det er nok modning. Har det på samme måte med stikkninger og mens smerter som holder meg våken om natten. Har termin 3. oktober :) Har også mye kynnere når jeg skal ut å gå typisk, irriterende! ;) Ellers håper jeg modningen snart er ferdig så denne prinsessen snart kan komme ut. Er hun lik mammaen sin så er hun en utålmodig jente, så kanskje hun kommer etterhvert:) (er jo lov å håpe)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurimamma

Akkurat dette har jeg også lurt litt på.

Her er det helt makens med stikking og menssmerter.

Etter å ha blitt strippa på mandag har det tatt seg betydelig opp i styrke.

 

Blir spennende nå jenter!

Oktober nærmer seg med stormskritt og jeg har 18 dager igjen til termin :))

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg lurt og på de der til i går da eg va på kontroll. ha hatt den del stikking, press, vont i magen og kynnere som har gjort vondt. fikk vite i går fra gynekolog at jeg hadde 1 cm åpning :-) så måtte jo spørre da om dette jeg hadde kjent i de siste kunne være modningen og fikk bekreftelse av jordmor og gyn på at det var det. så sitter nå bare her å venter på at ting skal begynne å skje. kan ta 1 til 14 dager til det skjer noe når man har 1 cm åpning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gurimamma

Det vil si Førstegangsmamma30, at innen 14 dager har vi mest sansynlig barna våre her ?!! :))) (oj mange dobbelhaker der gitt)

Det var jo strålende nyheter, selvom man aldri skal føle seg bombesikker på overtid likevel.

La det stikke, murre, stramme og klemme i vei- jeg er klar!!! .. tror jeg da hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat som jeg skulle ha skrevet det selv oktober prinsen :) har termin 22. Oktober jeg også og merker masse stikking, nedpress og føler jeg e hoven.. Håper det er godt for noe :) for bebisen må gjerne komme litt før termin :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på hva det er jeg kjenner jeg, men jeg føler meg stiv på innside lår, helt oppe i bekkenet på en måte. Hva er dette da? Er det fordi han har festet seg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også er det masse stikkinger nedentil og kynnere uansett om jeg er i ro eller ute å går.

Ofte små uggen i magen men vet ikke om det har noe å si asså.

Jeg har ultermin 30 okt, min termin er 27 okt men hu må gjerne melde sin annkomst snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tider i møte nå! Var hos jordmor idag, og hun kunne konstantere at hodet var festet! :)) Er bare sååå spent! Håper jeg blir lik min mor og føder tre uker for tidlig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med denne berømte slimproppen? :) Er den gått hos dere? Ble strippa på torsdag den 22 sep, og etter dette har jeg hatt mere sammentrekninger og mensenaktige følelser.. Jeg tolket det slik at denne slimproppen var et engangstilfelle, men det startet i går og holder fortsatt på å komme.. Er det normalt? 8 dager til termin! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...