Gå til innhold

Noen trøndere her?


dp82

Anbefalte innlegg

hei hei:)

Jeg er 29 år og venter mitt første barn i mai.

Hadde en Sa i januar.

Har begynt med akupunktur den siste tiden og jaggu klaffet det:)krysser fingrer for at det går bra den gangen her.

Vært trivelig å kommet i kontakt med flere fra trondheim som skal ha baby i samma tidsrom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er nok ikke fra Trondheim, men likevel hyggelig å se flere trøndere her :-))) Er fra Nord-Trøndelag, 34 år og venter nr. 2 ca. 22. mai (om alt går bra...). Skal ha tett oppfølging på St. Olavs, så kanskje vi treffes på venterommet likevel, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,sann! Jeg bor i Trondheim. Blir 31 om et par mnd. Er gift på tiende året og venter nr. 3 (sikkert litt etter)10. mai.. Har to jenter født i -03 og -10.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er også trønder og har foreløbig termin 3. mai. Dette blir vårt tredje barn. De to andre født i 05 og 09.

Er like spent på om at alt går bra denne gangen som med de to andre. Skal for første gang til tidlig UL i morgen og er superspent og litt redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

artig å se at vi er flere da:)Skal selv på tidlig UL om ei uke,er veldig spent på hvordan dette går.

Hvordan er formen deres da?litt småuggen her gitt,sliter litt med kvalme allerede:/

 

Sees på venterommet ja kanskje:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er faktisk overraskende bra, sammenlignet med de to forrige sv.skapene. Har de vanlige symtomene, som kvalme, hodepine, er trøtt og slapp, men helt overkommelig.. Merker bekkenløsningen, så det tar jeg ekstra hensyn til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

Jeg er 28 og venter mitt andre barn. Har en gutt fra før som blir 3 i desember. Synes det er litt skummelt å tenke på at vi snart blir 4 i familien. Men tror det blir fint for førstemann å få en liten lekekamerat snart:) termin er sånn ca 13 mai. gleder oss masse, selv om formen er rimelig laber om dagen. kjenner det mye mere nå enn sist gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...