Gå til innhold

Noen som kan hjelpe meg litt? Plutselig kraftig blødning og forferdelige smerter på 3. dagen nå..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg måtte bare legge meg mens jeg gråt av smerter i mage og rygg på søndag i 15:00 tiden. Dette holdt på i 5 timer, hvor det så begynte å blø kraftig.

Jeg har smerter konstant enda, å blør litt mindre på formidagen, hvor det så fra 16:00 hver dag nå har økt på slik at jeg har blødd ut tampongen hvert kvarter..Magen er gedigen, altså, den er stein hard å like stor som da jeg var gravid i uke 20. med andremann..

 

Jeg er ikke gravid som jeg vet om, går på minipillen. Men har siden jeg fødte for 1 år siden hatt småblødninger som varer 1-3 mnd i strekk... Men aldri slik som dette..

 

Har jeg vært gravid, for å nå ha en spontanabort, eller hva pokker kan dette være? Burde jeg kontakte legen, eller skal jeg avvente noen dager\uker til?

 

Smertestillende virker ikke i det hele tatt.. Føles som livmoren min skal sprekke...

 

Håper noen av dere kanskje kan tenke dere hva dette kan være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns du det? Synes liksom det er litt flaut å ringe ned pga noe de sikkert ser på som vanlig mens...:(

 

Har vært veldig mye styr med underlivet mitt etter forrige fødsel.. Hatt flere infeksjoner i livmor og eggstokker + store mengder vann i bukhulen, men dette har de ikke gjort noe med..De har ikke funnet noe unormalt på de prøvene de har tatt da så...

 

Så hvis jeg fortsatt har smertene i morgen, å blør like mye, så burde jeg hvertfal ringe fastlegen altså?

Huff...

 

takk for svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring fastlegen i morgen du! Og blør du veldig mye, så kontakt lege strax.. jeg fikk i ettertid av en spontanabort vite av fastlegen min at jeg kunne ha blødd ihjel, og ble fraktet fra gyn i båre rett på sykehuset..men jeg blødde mye da, gikk med babybleier til slutt, og det sprutet ut av meg når det først kom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette ville jeg sjekket opp med en gang,spesielt siden du har hatt problemer med underlivet i så lang tid.

Helsepersonellet er der jo nettopp for å ta vare på oss når vi trenger det.

Bedre med en gang for mye osv....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...