sola26 Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Er i uke 37+5,og det er så full fart inne i magen.sparker og ruller seg i alle retninger.Og veldig mye borti blære:-). Blir nesten bekymra for at det er for mye liv å .Kanskje bebi er stressa inni der.Det er konstant aktivitet.
helstr Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 her er det masse liv, spesielt sent om kvelden og hele natten så er ikke hver natt det blir så mye søvn...ellers er det aktivitet med jevne mellomrom uttover dagen
♥tosmåtroll♥ Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Har en liten turner selv...er ganske så ubehagelig til tider :-/ men de koser seg nok...kansje koser seg litt fooor mye og aldri vil komme ut!! Pleier å hjelpe å stryke og gå litt da;-)
LeMaRa Skrevet 21. september 2011 #4 Skrevet 21. september 2011 Er bare i uke 30 enda, men har en aktiv liten krabat i magen, akkurat som med storesøster her. Hun kjentes ut som en valp i hamsterhjul til omtrent siste uka før fødsel, altså uke 38-39. Opp og ned og hit og dit. Rundt og rundt... Men så festet hun seg uka før fødselen heldigvis. Aktiv i magen, aktiv på utsiden også Regner nesten med en slik en til nå
Lille jente Skrevet 21. september 2011 #5 Skrevet 21. september 2011 Er også i uke 30 og har en super aktiv liten jente i magen. Hun turner, noe som føles, dagen lang... Sparker både blære, ribbein og jeg har halsbrann til oppunder ørene. Godt å kjenne at hun er veeeeldig levende, men tenker også på hvordan hun er når hun kommer ut. Syntes ikke storebroren var såååå aktiv )
Mamma i lykkerus Skrevet 21. september 2011 #6 Skrevet 21. september 2011 Min er også en liten muskelbygger, han har endelig festet seg ordentlig etter å ha hoppet ut av bekkenet to ganger. Jeg er 38+6 så han får heldigvis ikke være inne så veldig mye lenger. Jordmor sier det bare er bra at de er aktive, men som nevnt over så trives de kanskje litt for godt inne i magen. Den siste uken har det kjentes som han tar sats i skambeinet og dytter rompa si alt han kan opp i ribbeina. Spesielt om kvelden og natten. I natt har jeg sovet utrolig dårlig.. Det er bare å nyte, det er nok verre å gå og kjenne etter liv hver dag..
-lykken er 3- Skrevet 21. september 2011 #7 Skrevet 21. september 2011 Har en veldig aktiv liten gutt i magen! Var hos jordmor i går til vekstestimering, noe som viste seg å bli en utfordring, da han ganske enkelt ikke ville ligge i ro slik at hun fikk tatt nøyaktige mål Vi måtte le litt begge to, da ja! Her er det aktivitet hele døgnet!
Linella75 Skrevet 21. september 2011 #8 Skrevet 21. september 2011 Samme her Er 30+0 og har en kjempeaktivt baby i magen. Noen ganger lurer jeg på hva hun driver med. I natt holdt hun meg våken en god stund. Dersom samboern stryker meg over magen så blir hun rolig. mulig det er innbilning, men det funker faktisk dersom det blir for viltert der inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå