Gå til innhold

Ble litt satt ut men samme for meg det...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ei gammel klassevenninne altså det er snakk om da vi var 7-8 år ,nå er vi 32.

Hun la meg til på fb for et år siden og nå plutselig slettet hun meg.

jeg spurte pent om jeg hadde gjor henne noe og fikk da til svar:

nei absolutt ikke, dette er ikke personlig men siden jeg ikke kjenner deg lengre så er du ikke på min venneliste lengre..

 

Hallo?? hehe vi lekte sammen hver dag da vi var mindre og jo hun kjenner meg.

syntes bare det var litt sånn rart svar jeg...noen flere som syntes det?

bryr meg ikke egentlig om hun slettet meg eller ei men ville bare høre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også slettet mange venner i det siste. Vil ikke at gud og en hvermann skal se hva jeg driver meg osv...

Da ble en del barndomsvenner slettet pga vi har lite/ingen kontakt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dere ikke har hatt kontakt siden dere var 7-8 år så kjenner dere jo ikke hverandre lenger. Jeg hadde venninner da jeg var 7-8 år siden og jeg kjenner ikke de jeg heller. Vært morsomt om jeg hadde hun ene på FB, men da ville jeg også gjenopprettet kontakt med henne snakket med henne på FB. Kanskje dere ikke har gjort det og hun her følte for å rense opp i vennelista si og slette de hun ikke kjenner. Helt greit spør du meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne faktisk selv tenkt meg og ryddet litt opp i vennelisten, for det er en del der som jeg strengt talt ikke har noe å gjøre med lenger, men er litt redd for at folk skal bli "fornærmet" eller noe sånnt hvis jeg plutselig sletter dem...

 

Så nei, jeg synes ikke det hun gjorde var rart, og heller ikke svaret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei nok forklaring det, men kvifor la ho deg til då?

Mange som heng seg opp i omgrepet "venn" når det gjeld facebook. Sjølv nyttar eg det som eit nettverk, og har mange "venner" der som eg ikkje kjenner så godt, men som eg har truffe i anten privat eller offisiell samanheng. Skulle eg kun hatt folk der som eg faktisk er venn med i det verkelege livet, hadde facebook vore ganske unødvendig for meg. Vennene mine snakkar eg med dann og vann uansett; anten ansikt til ansikt, på telefon, eller via sms og epost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt slettet av mange, og det er helt greit.. Har slettet flere selv også, uten at det har blitt kleint om man har møtt hverandre tilfeldig heller. Man er jo ikke VENN med alle man kjenner er man vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har jeg sagt det da?

 

jeg tok meg ikke narr av det jeg bare lurte.

 

Og det var faktisk hun som ville legge meg til som venn fordi vi var venner ifølge henne..

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tosk - du spør jo her inne. Tåler du virkelig ikke svar? Noen sier du er fornærmet, du sier du ikke er det og hvor det evt. står det hen, jeg sier at første hint på at du er fornærmet er at du har laget en tråd her inne på det. Hadde du ikke brydd deg hadde du ikke tenkt på det heller. Ble litt satt ut men samme for meg det det er jo dine ord.

 

Du trenger virkelig ikke svare meg frekt av den grunn. Men klart - du er kanskje i puberteten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...