Gå til innhold

har sagt opp noen for første gang i dag........


tigergutt<3

Anbefalte innlegg

det er rett og slett en fryktelig vond følelse. Jeg har det vondt og sårt, hvordan har da den ansatte det......

 

Men det er vel derfor det er viktig å være sjef og kollega uten å bli for involvert på privat med alle sine ansatte..... Uff, en vondt erfaring rikere,,,

 

Ikke noe morro men helt nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner godt at det var ubehagelig! Huff, ikke morsomt å få den oppgaven :-/...

 

God klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må tenke på at det er en nødvendighet for firmaet.

Jeg har også gjort dette noen ganger, og det føles vanskelig hver gang. Samtidig vet jeg at det er god grunn til å gjøre dette, denne personen har gjort grove brudd og slike kan vi absolutt ikke ha i denne jobben.

 

Og ja, det er veldig viktig å ikke bli involvert for mye med sine ansatte på privaten. Jeg har vært leder i elleve år og er aldri på private fester eller andre sammenkomster uten at jeg har arrangert de selv som en del av jobben. Også da må jeg være proffesjonell. Jeg bruker å si at man ikke skal sette seg i en situasjon der man danser på bordet med ansatte på lørdagen og må ta en vanskelig samtale med de samme på mandagen.

 

Og ja igjen, man blir en erfaring rikere. Det er ikke så vanskelig neste gang, selv om man håper det aldri skjer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...