Gå til innhold

Se på dette huset da!:)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg trykket på den linken klikket dataen min:-/

Skrevet

Skjer det samme med dataen min som din 20:55:(

Skrevet

Var det samme link? Hm.. Jaja.. Da kan dere søke på høyendal-Askim på Finn. Der kommer de opp;)

 

hi

Skrevet

Det var finere på utsiden enn innsiden, men var det ikke veldig billig?

Skrevet

Wæh, aldri i livet om jeg ville hatt et hus fra 1829!!! Tør bare å tenke meg hvor dyrt det er å fikse på det om noe blir ødelagt... Og vanskelig.. Og kaldt... brrrr

Skrevet

På linken din står det "http://m.finn.....osv". Det betyr at du legger ut en mobil-link;)

Skrevet

Tidenes oppussingsobjekt innvendig, lekkert bad da. Utvendig fikk jeg litt "Hans og Grete"-følelse. Litt sånn sukkertøyshus.. hehe

 

Det jeg beit meg merke i er prisen. Seriøst? Et hus av slik størrelse ville kostet ihvertfall 5 mill her jeg bor..

Skrevet

Ja, det var det. Var ikke lett og kopiere med telefonen. =p

jeg ville helle aldri bodd der. Men det var så spesielt. Kråkeslått:)

Skrevet

Har bestandig syns det huset ser ut som et spøkelseshus:p

Skrevet

oooo jeg vil ha det huset! Jeg vet ikke hvorfor, men ble plutselig forelsket med det samme.

 

Er ikke min stil i det hele tatt, men skulle ønske at jeg kunne kjøpe huset :(

Skrevet

ja jøss, hvis man liker stilen så er det jo et knall hus dette. Men man kan for all del ikke ha barn som heter verken Per, Pål eller Espen i dette huset :P Ble litt for Asbjørnsen og Moe'ish for min smak ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...