Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 http://m.finn.no/#realestate/homes/ad.html?finnkode=30512530&sort=0&propertyType=1&keyword=Høyendal+Askim&no_of_bedrooms=0&rows=10 synes det var litt tøft. Ville malt vekk rødfargen på utsiden. Spesielt og tøft:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Når jeg trykket på den linken klikket dataen min:-/
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Skjer det samme med dataen min som din 20:55:(
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 Ææ? Det var jo ikke meninga da. Prøve sånn istedet da. http://m.finn.no/#/realestate/homes/search.html?rows=10&sort=0&propertyType=1&no_of_bedrooms=0&keyword=Høyendal+Askim bedre? hi
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 Var det samme link? Hm.. Jaja.. Da kan dere søke på høyendal-Askim på Finn. Der kommer de opp;) hi
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=30512530 Er det dette du tenker på? Ihverfall synes jeg det var veldig spesielt og grusomt.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #9 Skrevet 20. september 2011 Det var finere på utsiden enn innsiden, men var det ikke veldig billig?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 Wæh, aldri i livet om jeg ville hatt et hus fra 1829!!! Tør bare å tenke meg hvor dyrt det er å fikse på det om noe blir ødelagt... Og vanskelig.. Og kaldt... brrrr
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 På linken din står det "http://m.finn.....osv". Det betyr at du legger ut en mobil-link;)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #12 Skrevet 20. september 2011 Tidenes oppussingsobjekt innvendig, lekkert bad da. Utvendig fikk jeg litt "Hans og Grete"-følelse. Litt sånn sukkertøyshus.. hehe Det jeg beit meg merke i er prisen. Seriøst? Et hus av slik størrelse ville kostet ihvertfall 5 mill her jeg bor..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #13 Skrevet 20. september 2011 Ja, det var det. Var ikke lett og kopiere med telefonen. =p jeg ville helle aldri bodd der. Men det var så spesielt. Kråkeslått:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #14 Skrevet 20. september 2011 Har bestandig syns det huset ser ut som et spøkelseshus:p
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #15 Skrevet 20. september 2011 oooo jeg vil ha det huset! Jeg vet ikke hvorfor, men ble plutselig forelsket med det samme. Er ikke min stil i det hele tatt, men skulle ønske at jeg kunne kjøpe huset
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #17 Skrevet 20. september 2011 ja jøss, hvis man liker stilen så er det jo et knall hus dette. Men man kan for all del ikke ha barn som heter verken Per, Pål eller Espen i dette huset Ble litt for Asbjørnsen og Moe'ish for min smak
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå