Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Jeg er syk og derfor hjemme.Har i dag også hatt datteren hjemme da hun og er syk,og når han kommer hjem fra jobb kommer han til ferdiglaget middag og får rene klær++Men han presterer å si at det flyter her!! Bare så det er sagt,så gjorde det ikke det,det lå en(1) leke på gulvet,noe av kjøkkenet var ikke tatt da det var mer naturlig å la det stå til vi var ferdig å spise og litt annet småplukk.Han spier da middag og ligger seg på sofaen etterpå for å hvile litt før han går ut med en kamerat. Så nå har jeg gjort ferdig kjøkkenet alene,underholdt en syk unge,hentet bosspannet,lagt på plass enda mer klær,vasket ene badet,ryddet alt småplukk,laget kvelds til datteren og nå skal jeg få jentungen i seng,lese for henne også slappe av.Siden jeg faktisk er syk! Ååhh,en utblåsning hjelper..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Det hadde blitt juletrelyst om det hadde skjedd her i gården:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Hvorfor i all verden finner du deg i sånt???
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Nei,ikke vet jeg hvorfor jeg gidder noen ganger..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 tipper på han ligger for døden hver gang han er litt tett i nesa. Neste gang bare overser du at han er syk, klager på rot når han har vært hjemme hele dagen osv Har han noe mellom øra tar han hintet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå