Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Hvordan gjør man det?? Jeg har arr på overarmen, og skjemmes den dag idag... Jeg skal på trening, og må da bruke tskjorte... Bandasje/plaster? Eller er det bare dumt??
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Det er din kropp og alle arrene er en del av din historie. Jeg vet jo ikke hvorfor du har arr, men jeg hadde en del pga alvorlig selvskading i tenårene/tidlig 20årene , men jeg dekker de aldri for de er en del av meg og min fortid. Alt som gjør at jeg som jeg er i dag. Håper du kan skamme deg litt mindre. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 hva er arret etter?? er det så farlig og vise det frem. de fleste har et eller annet arr på kroppen. har et stygt arr selv. men kan ikke dekke meg til heller. føler det ser dummere ut.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Det er etter selvskading her også... :/ Hmf, kommer vel til å gå greit, men bare jeg som trur folk kommer til å se så mye på kroppen...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 Tror de har nok med å være bekymret over egen kropp. Er stort sett sånn. Vi tror at alle andre bryr seg om kroppen vår men alle tenker på sin egen mest..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 Hvorfor MÅ du bruke T-skjorte? Kan du ikke ha en med litt lengre armer, eller en langarmet? Men jeg tror ikke noen vil bry seg om arret ditt uansett.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 Fikk beskjed om at man MÅTTE bruke tskjorte..
malingus Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 Jeg har masse stygge arr på begge armene etter selvskading. Til dels store arr, og särlig höyre armen min ser ikke spesiellt pen ut... Men jeg bryr meg ikke. Aldri engang tenkt på å skjule dem når jeg er ute i offentlighet. Fått/får mange blikk ja, men spiller det for roll? Få som faktisk spör hva det er. Og gjör de det, så får de et ärlig svar! Det eneste jeg kan synes er vanskelig er når nabojentene på 5-8 år er kjempenysgjerrige og spör gjentatte ganger hva det er, eller hvorfor jeg har dem. Men det går greit. Ikke tenk på arrene dine du. Tenk bare på at det er din kropp.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #9 Skrevet 20. september 2011 Du kan jo ta på en bandasje eller noe denne gangen, men folk vil nok reagere hvis du skal dit flere ganger, og alltid har bandasje samme sted...
malingus Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 Hvem sa at du MÅTTE bruke t-skjorte??
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 Jeg har ett stygt arr som begynner ved siden av øyet og går 3 cm nedover ca og 1 cm bort.. Ser ut som en L. Kommer ikke fra selvskading, men en ulykke. Bryr meg ikka hva andre synest. Har og ett stort arr på ca 15 cm på leggen etter en operasjon, går fint rundt i kortebukse/sjårts. Andre får tenke hva de vil.
Super-Mish Skrevet 20. september 2011 #12 Skrevet 20. september 2011 Sikker på at de ikke mente at man ikke kunne bruke singlet? Altså, at T-skjorte er minimum? Sånn er det der jeg trener, for å få ned bimbo/mambo-faktoren
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #13 Skrevet 2. oktober 2011 Har et digert stygt arr midt på halsen jeg Driter i det. Om noen bryr seg sier det mer om de enn om deg HI!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå