Gå til innhold

(¯`°?.¸(UKE 38) For oss som skal teste denne uka (UKE 38)¸.?°´¯)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriv ned når du har IKM og når du har tenkt å teste! ;)

IKM: 22. september (26 dagers syklus)

TESTEDAG: 23. september, hvis ikke tante rød har kommet (dessuten kommer ikke testene før fredag...ellers hadde jeg nok testet før) hehe

Flere som skal teste på fredag??

Lykke til alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow så flink du er da, jeg har ikm på lørdag(24) har vel alt testen 5 ganger tror jeg...hhihih å har i dag å i går fått svakt positive tester, i alt 3 tester som har vist det samme:) Tror jeg skal ta en clearblue digital i morgen ?"?"

Skrevet

Har ikm 22. september. Hatt noen voldsomme stikninger i magen siste uken. Testet i hytt og gevær.... Men bare fått negative tester. Tok en EL-test nå for morro skyld (kanskje ikke så lurt, men de har vært knall positive når jeg har vært gravid tidligere) og jammen ble det ikke en superstek strek med en gang!!! Å må kanskje ta en graviditetstest i kveld da.... Bare en igjen og klarer vel ikke drøye den i noen dager :-p Å så spennende! 1 pp også.

Skrevet

åååh, så spennende manne86! :) hold oss oppdatert da :D Har du hatt noen symptomer ennå?

Eneste jeg har merket er at jeg i en peride på 3-4 dager hadde 0 interesse for mat. noe som er ganske så ulikt meg ;) Men kjenner heldigvis ingen teng på tande rød. håper ikke jeg gjør det på en laaaang stund heller...

Har du clear blue liggende? Skulle ønske testene mine var her nå!! :D

Skrevet

Morris: ååååhh, så gøy!! :D Nå fikk jeg også skikkelig lyst til å teste ;) Hold deg til i morgen tidlig, så tester du med morgenurinen. siden du bare har èn igjen. Kan jo hende resultatet blir mer rett da. Lykke til. Oppdater oss :)

Skrevet

Jeg har IKM 24.september og tenkte å teste 23. på morgenen ettersom jeg skal reise bort i helgen.

Har imidlertid en følelse av at TR er rett rundt gjørnet med PMS symptomer. Grinete som et uvær (stakkars sambo og kolegaer) og mensmurringer. Men, men, det er vel alltids et håp til TR faktisk har dukket opp.

Lykke til alle sammen!

Skrevet

Skal prøve å drøye den! Vet jo at det er det lureste...Kanskje jeg tom klarer vente i to dager... Eh nei det tror jeg sikkert ikke!!

Skrevet

Kunne jo testet på fredag som deg da Drømmer :-) prøver, om fortsatt TR er fraværende ;-)

Skrevet

mk83: men det kan være gravid-symptomer også. vi satser på det! :)

Morris: Oj, så bra! Da er vi jo mange som skal teste på fredag plutselig ;) Håper så inderlig at testene fra babyplan.no eller kommet til da... 2-4 dager leveringstid, sto det. bestilte i mårrest og varene er sendt. *håper*

Og ikke minst håper jeg at mensen ikke dukker opp. kjipt hvis testene kommer etter tante rød er kommet. DET er så trasig, skjedde en mnd ;(

Skrevet

Tror jeg har IKM på søndag (25) sånn ca... hehe... EL var så rar denne gangen, fikk el slim to ganger den mnd her, så litt usikker.. men går utifra den første...

Småkvalm og høy, hard, snurpet igjen livmortapp... testet idag, men den var negativ:(

Skrevet

Jeg har også IKM på søndag, så prøver å holde meg til da:) Blir spennende! (er i 1.pp)

Skrevet

Hei :)

IKM: Tirsdag 20 september (25 dagers syklus)

TESTEDAG:

Tirsdag ettermiddag - negativ

Torsdag morgen - negativ

Testet med strimmel begge gangene, kanskje jeg skal teste med CB i morgen tidlig? ;-)

Skrevet

Hei alle sammen :) Min blir lik som jenta over her :)

Ink 20 september 31 dagers syklus til vanlig men forje mnd var på 27 dager. ( er kun 4 pp siden jeg slutta på pilla så kanskje den stabiliserer seg nå)

Da er jeg i såfall en uke på overtid.

Men jeg tar utgangspunkt i 31 dager som er det vanlige.

Testet i dag da jeg plutselig fikk et innfall.

Den var negativ, men det var kun 30 min etter sist jeg hadde vært på do. Lite urin og ikke morgen urin så tror kanskje det kan påvirke resultat, selv om jeg ikke tenker helt at jeg er gravid nå.

Det kan være så mye annet...

Men... Brukte el testere denne mnd og "hoppet i høyet" 2 ganger under el, kanskje har vi fått 3 forsøk også da den ene gangen var en dag før. Altså 3 ganger på 3 dager :)

Så dere mener man kan bruke el testene for å sjekke graviditet?

Har et symptom klom jeg på nå .Har spist 4 sjokolader på en 5 dager nå. Spiser som regel en per mnd. Kanskje kan det bety noe :)

Lykke til alle sammen :)

Skrevet

Satser absolutt på det Drømmer:-) prøver! Har 4 pp bak meg uten hell så merker pessimismen begynner å ta meg for fullt. Flere som sliter med å holde motet oppe? Vet det er mange som prøver lenger enn vi har så langt, og jeg beundrer deres pågangsmot. Er ikke vant til å knekke sykisk men synes denne prøvingen tar veldig på altså:)

Skrevet

Får ikke opp det siste som er skrevet her, etter mitt innlegg. kanskje vedkomne kan legge det ut en gang til?

Skrevet

Var nok meg det. Lagt inn 13:17 litt lenger oppe i tråden her. Svarte på et annet innlegg så derfor den ikke kommer nederst:) Scroll litt opp så finner du det!

Skrevet

Hei og hopp!

Jeg har IKM i morgen fredag. Test på onsdag ettermiddag var svak negativ. Er spent, og kjenner jeg gruer meg litt til å teste i morgen tidlig. Er litt utålmodig, lell om jeg bare har vært uten piller i 4 mnd. Men hadde en MA i uke 17 i desember i fjor. Så dette begynner å bli et stort ønske.

Ser det er mange som skal teste i morgen. Lykke til alle frøkner :)

Skrevet

Hurra jeg er GRAVID:) har ikm på lørdag egentlig, men klarte ikke vente, fikk positiv test på tirsdag kveld :D Med en sånn Clearblue digital... Har hatt symtomer siden rett etter EL egentlig, selv om det står over alt at det ikke er mulig!! her har øme bryster å masse murring, murringen starter bare 3-4 dager etter EL. Nå håper jeg bare spiren sitter godt fast å blir en frisk nydelig baby!!

Masse lykke til alle dere som skal teste i morgen:)

Skrevet

Å gratulerer manne86!! Så gøy:-) Jeg har hatt det sånn symptommessig som deg. Ikm i dag, men nå har jeg feiget ut på testinga... Redd jeg ikke kjenner kroppen min så godt som jeg tror.

Ha et strålende svangerskap:-) Får tro vi sees på 1. trimester.

Skrevet

Hvordan går det med deg Drømmer :-) prøver? Fått testene dine enda?

Skrevet

Grattis til alle med Positive tester:) Startet dagen med en negativ test selv. Fortsatt ingen TR men tror faktisk jeg tillater meg å kose meg med litt vin i kveld selv om den ikke skulle dukke opp i løpet av dagen.

Krysser fingre for dere som ikke har testet enda!

Skrevet

Skulle teste i morgen, men testet idag da jeg ville ha en kveld på byen dersom den ble negativ, men den gang ei... 2 positive tester (CB og billigtest).... Herregud, jeg kan ikke tro det :D Blir spennende å sjekke med en digital i morgen. Kjenner jeg ikke helt klarer å juble før jeg har tatt den, men er helt skjelven! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...