Gå til innhold

besøkshjem/avlastningshjem


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber nå som avlastningshjem for bufetat,men nå har barnevernstjenesten her i kommunen ringt og spurt om jeg kan være besøkhjem for de også. Noen som vet hva som er forskjellen å jobbe for bufetat/barnevernstjenesten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avlastningshjem er gjerne for barn som har problemer (fysisk eller psykisk) eller adferdsvansker.

Besøkshjem er ofte for "normale" barn med foreldre som har lite nettverk

Skrevet

Besøkshjem og avlastningshjem brukes ofte om hverandre, dvs, det betyr det samme..

Skrevet

Lønna bruker å være lavere og oppfølgingen dårligere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...