Gå til innhold

Noen som har noen favoritt nettbutikker?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er så greit med nettbutikker, pluss at det er lite utvalg her jeg bor. Noen som har noen tips? Er jo er hav å velge mellom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs jo hva slags ting du tenker på da -interiør, klær, sminke, hudpleie...? Eller er du kanskje interessert i det meste?? :)

 

Sånn med tanke på sminke, helse og hudpleie (og ikke minst med tanke på produkter til babyen) så er jeg helt avhengig av de Aloe Vera-baserte produktene til Forever Living Products. Jeg har selv valgt å bli forhandler for dette selskapet, rett og slett fordi jeg og familien min bruker så mye av produktene selv - og er knallfornøyde - og fordi jeg med mine erfaringer gjerne vil anbefale produktene videre, slik at også andre kan få mulighet til å prøve ut om dette kan være til noen hjelp for dem. Etter at jeg ble kjent med Forever Living Products har jeg også lært utrolig mye generelt om helse og kosthold, og hva som er bra for oss og ikke. Og det er så utrolig mye av mat og produkter som vi spiser og bruker i hverdagen som ikke er bra for oss, som har uheldig effekt på kropp og helse og dette har jeg lyst til å gjøre noe med. Så etter at vi begynte med disse produktene selv, i hovedsak Aloe Vera-juicen, men også mange av de andre produktene, så har vi fått en helt ny hverdag. Kan ikke få sagt nok hvor fornøyd jeg er, hehe, men vil bare anbefale andre å prøve :) Er ingen risiko, for man har 90 dagers full returrett og alle pengene tilbake dersom man av en eller annen grunn ikke skulle være fornøyd. Om du skulle være interessert i å sjekke ut litt mer om dette kan du gå inn på min nettbutikk: www.myaloevera.no/460000630697, der finner du bl.a info om aloe vera generelt og info om alle våre anerkjente kvalitetsprodukter. Du finner også kontaktinfo, så bare send meg en mail om du skulle lure på noe mer ang produktene -f.eks i forhold til babystell eller om det skulle være andre ting du er på utkikk etter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Viss det er babyklær du tenker på så er min favoritt minimikki.no :) der har de veldig stort utvalg av klær, og har i tillegg litt barnerom innredning og slikt=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...