Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Selv har jeg "bare" 136.Er jo lite ifht mange av vennene mine der,som har flere tusen.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Uff, da er jeg Viggo vennerløs. Har bare 68 tror jeg, men er så sjelden der inne at jeg ikke har en anelse hvem de folkene er....
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 422 Jeg legger aldri til folk jeg ikke kjenner. Og kjenner jeg dem ikke igjen ved navn eller bilde så avviser jeg. Da kjenner vi hverandre ikke godt nok til at de trenger å vite hva jeg driver med.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 256. Hadde en skikkelig oppryddning på vennelista mi for noen uker siden. Sletta iallefall 150stk. Ikke vits å ha folk jeg såvidt kjenner liksom:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #9 Skrevet 20. september 2011 Jeg har 365 venner. Da er det noen få "spillvenner" jeg har fått via folk som jeg faktisk kjenner. Eller er alle folk jeg kjenner, enten fra tidligere skolegang, tidligere og nåværende jobb osv. Bortsett fra de få spillvennene, legger jeg aldri til eller aksepterer venneforespørsler fra folk jeg ikke kjenner.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 240-250. Fortsatt noen jeg fint kan slette. Hadde en storopprydning før sommeren, da hadde jeg litt over 400 venner, så en god del ble slettet. Fant ut at jeg ikke så behovet for å ha mennesker jeg aldri snakker med på vennelisten, og spesielt ikke de som overser meg hvis jeg møter dem ute.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 166. Halvparten står på Limited, og kan ikke se vegg og bilder. Jeg er bare venn med dem fordi det er "forventet", ettersom vi har en felles fortid. Har lenge tenkt at jeg skal inn og slette en del på vennelisten, hadde som mål å ha under 100 venner. Jeg liker ikke at "alle" vet hva jeg gjør, for jeg bruker facebook en del (mange venner som bor langt borte)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #12 Skrevet 20. september 2011 164... Har bare facebookvenner som jeg snakker med om jeg tilfeldigvis møter de...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #13 Skrevet 20. september 2011 hehe 3 tror jeg. bryr meg ikke om fjesboka i det hele tatt. Har bare profil fordi det av og til er nødvendig for å se på ting jeg ikke ellers får sett på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå