Gå til innhold

flere som er ekstremt trøtte ??


Baby<3

Anbefalte innlegg

jeg er så tung i hode og utrolig trøtt hele tiden, er vanligvis en morgenfugl og får aldri lagt meg før 12 på kvelden, men nå, ååå herregud SOVE...hehe... sover flere ganger om dagen (jobber ikke nå fordi jeg begynner på skolen i oktober) så jeg har mulighet da. og legger meg 10 på kvelden. kan det väre jernmangel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har vert ekstremt trøtt, helt siden sødag nå.. så når jeg kommet hjem fra jobb så har jeg sove en time eller to... men i dag er jeg bare sliten.. så i dag blir det å gjøre det jeg ikke har fått gjort i huse siden søndag... hehe.. jernmangel det vet jeg ikke... tar folsyre jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

suuuuuuperttrøtt! Tar jern og folat, men har fått målt at jeg har jernmangel. Lurt å sjekke det, for det er jo unødvendig å være ENDA trøttere enn nødvendig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige uke la jeg meg kl 8 en dag! På søndag sov jeg to timer midt på dagen. Hvis jeg ikke kommer meg i seng før ti så er jeg ødelagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest MammanTilJentaMi

Siden jeg ble gravid har jeg vært supertrøtt...

var slik under forste svangerskapet også.

I tillegg er jeg kvalm store deler av dagen som gjør meg helt utmattet, men er trøtt som bare det ja....sover og sover...samboeren min er lei av å at jeg er "fyllesyk" hver dag..hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JAA! Er trøtt og kvalm hele dagen! Har kastet opp tre dager på rad nå og.. I forrige uke sovnet jeg halv åtte en dag, våknet ikke før halv tolv og da var det rett i seng. Er så lei av å være sliten og trøtt, gudsord meg gjennom hele dagen.. Tar på å føle seg slik. Skal på første svangerskapskontroll på torsdag, får se om hemoglobin nivået har sunket siden forrige uke (lå på 12)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei... har termin 19 mai, er 9 uker nå ca.. å har sove stort sett siden jeg fikk vite det i uke 4.. Er helt ekstremt, har ikke energi til noe. Kommer hjem fra jobb å legger meg å sover til 7 på kvelden ca for å legge meg igjen kl 10 på kvelden.. ikke noe problem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg har så dårlig samvittighet siden jeg er så trøtt. Jeg har jo en familie å ta meg av. Jeg kommer hjem fra jobb og må sove en til to timer, mens min mann holder på med hus, matlaging og lekser med eldstemann. Jeg håper snart dette er over, så jeg kan bidra med noe. Har termin 15 mai, og bare følt at jeg er blitt trøttere og trøttere etter at tiden har gått. Skulle liksom være så sunn og gå å trene under graviditeten, men siden jeg fikk vite at jeg var gravid har jeg ikke fått det til, pga trøtthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...