Mamma til 2j Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Jeg får så mye forskjellige svar på forskjellige kakulatorer! på BIM app'en står det 6 uker, her står det 5 uker, et annet sted jeg sjekket sto det 6+1??? Hjælp!! hehe JEg hadde siste mens 16.08.12- vet at jeg hadde eggløsning 27.08.11. og har ca25-26 dagers syklys? Noen som er gode på dette? Mulig jeg er helt dum,men..... Takker for svar uansett
MammaMø med to små Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 både på terminkalkulator.com og mammanett sin terminkalkulator får jeg opp at du er 5+0.. altså da er du i din sjette uke, men fem fullgåtte uker :-) i morgen er du fem uker og en dag.. osv... Om du ble noe klokere nå? Du er ikke dum! Det er forvirrende dette her!! heldigvis for meg så er det ikke så lenge siden sist, så jeg husker det fra forrige gang:) Terminen din er ca 22.mai:) Lykke til:)
prøver1991 Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 da jeg var på ultralyd første gangen, så fant di ut på ultralyden at jeg var 10+3 men på menskalkulator var jeg 13+ ett eller anna. så jeg stoler ikke på den menskalkulatoren
MammaMø med to små Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Greit man ikke kan stole helt på sånne kalkulatorer men menstermin er det eneste man har å forholde seg til når man ikke har vært på ultralyd. Jeg ble satt tilbake fra 17+5 til 15+4 da jeg var på ultralyd sist svangerskap så vet alt om det. Men som sagt; får man ikke tidlig ultralyd(jeg har allerede hatt to denne gang pga div ting) så må man jo forholde seg til menstermin fram til ordinær ul:)
Mamma til 2j Skrevet 22. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 22. september 2011 Hei, jeg var hos fastlegen igår, hun sa du er 5 uker. Mens jeg har hele tiden tenkt at jeg er 6, hehe. Med førstemann, var jeg lissom bare gravid i den og den mnd... Så det vil si at jeg er i 6 uke i flg terminkalk.(?) ja, ja får bare smøre meg med tolmodighet og venter til jeg skal på ultralyd i uke 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå