Gå til innhold

Noen flere som er støl/vondt i magen?


mom-to be

Anbefalte innlegg

Har hatt vondt (støl) helt øverst i magen siden i går...babyen er veldig aktiv,og det virker som om han strekker seg/sparker veldig slik at det går utover øverst i livmoren..Vondt!

Noen flere som har det på samme måte? 24 dager igjen til termin idag og begynner virkelig å merke at det ikke lenger er en liten "sommerfugl" i magen, men en ordentlig baby ,hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har 11 dager igjen og har det på akkurat samme måte, men turbo her driver lenger og lenger ned i bekkenet mitt i tillegg:-) trøster meg med at det er over snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det på akkurat samme måte, blir veldig støl. Jeg ser for meg at det er akkurat det jeg er - støl. Den lille sparker så mye inne i magen at magemusklene får kjørt seg. Hvem trenger situps liksom.... ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt betryggende å høre at det er flere som "lider", hehe.. Men det er vel bare å tenke at det er bra at man kjenner mye liv inni der! Bebissene får trent musklene sine ihvertfall,selv om det gjør litt vondt for oss... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, aktiv unge og ca 17 dager igjen, veldig støl og også ganske sår til tider. kjenner det faktisk helt bak i ryggen der ribena slutter. Knekker snart av på midten tror jeg, hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...