Gå til innhold

Hvilke KJEMPEBILLIGE dresser og sko duger godt nok?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det kan da ikke være sånn at en dress skal koste 1000+ og sko 600+ for at en som knapt nok kan gå og nesten aldri er ute av vogna, og som uansett vokser i fra alt før jul skal holde seg varm? Sukk.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellers vent litt..hvis barnet ditt er så liten så kan det være disse dressene blir litt stive..passer nok best til aktive barn..ikke til en som kan gå....

reflex?

jeg hadde kjøpt en brukt på finn.no helt klart!! en dress til en så liten blir ikke brukt særlig lenge uansett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Eurpris dressen til poden for ca 3 år siden, da var han sånn 3,5 år. Den var ok her på Sunnmøre. Kjøpte den som ekstra egentelig, for 200 kr , -et tilbud..

Hadde "Økonomi sko" vintersko, og de var også ok.. er mest vått og ikke så kaldt her da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, IKKE SparKjøps bevernylon med teddyfor (El lignende dresser fra andre) til små barn. Det blir for tykt og ekkelt og ...

Velg en myk tynnere dress, som du kan ha ulltøy under...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

REFLEX har masse gode dresser.. men du må nokk opp i en 400-600 kr..

 

men personlig syns jeg at ytterklær er veldig viktig, værfall hvis barnet er mye ute når det er kaldt, å da snakker det om prioriteringer, det er viktig med gode sko, som man er sikker på at barnet ikke fryser i, for det er ont å fryse på fotene.. så tror det er lurt å prioritere ned andre ting å heller bruke 200,- ekstra på bedre yttertøy..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kjøper dresser og reintøy på europris. Jeg syns de er like gode som andre dyre dresser. Sko pleier kjøper jeg på coop obs..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dresser kan du kjøpe billig bla så har name it gode dresser.

 

Men sko hadde jeg lagt penger i for det er utrolig viktig med skikklige sko til små tasser. Har barnet ikke begynnte og gå hadde jeg kjøpt sånne " posesko" de er akkurat som vanntette og vrme tjukke sokker. De får du rimlige fra en 50-60 kr opp til noen hundre lapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reflex har tilbud på sine vinterdresser nå til 399,- Jeg har brukt flere merker og er kjempefornøyd med Reflex sin dress. Får skryt fra barnehagen også. Hun er en aktiv 5 åring og har til dags dato aldri opplevd at hun har blitt kald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kjøpt på cubus, div sportsbutikker, reflex, barnas hus og sikkert de aller fleste kjedebutikker. Bare husk og spør om de er vanntette;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...