Gå til innhold

Blir deppa av å se i klesskapet..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Alle klærne mine er kjedelige, gamle og utslitte. Og om de ikke er det,så er de for små. Har langt en del på meg det siste halve året, og sliter med å komme ned i match-vekta igjen. Har ingen klær som ser bra ut lenger, og jeg har ikke råd til å kjøpe meg nye nå siden gutten min trenger en del klær nå til vinteren- dress, sko og ull.

Det er så ille at jeg nærmest gruer meg til å åpne klesskapet hver dag for å stresse med å finne noe som kan være litt brukelig. Huff, så ille.

Merker at det går ut over selvtilliten å ha så fæle klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig. Får også dårlig selvtillit av å se i mitt klesskap... har klær fra vidergående der, og de begynner å bli så slitt!

 

Må handle meg noe nytt snart. Men er så lenge siden at jeg vet mest ikke hva som er pent lengere:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk ikke så dyrt å kjøpe klær, om man ikke må handle i de superfancy butikkene. Prøv å kjøp 2 plagg i måneden, eller singletter du kan under de klærne du har, for å freshe opp litt.

 

Det er utrolig hvor mye man kan spare inn på mat om man er litt obs på hva som er bra hvor, og hvor mye det koster. Jeg har storhandling på Rema1000, og handler brød på Rimi, der de gode brødene koster en tier mindre, det er 100 kr spart i uka i vår familie. Jeg følger med i reklamene, og drar til de stedene som har tilbud, og handler inn mye på en gang. Det er penger spart over tid.

 

Om du vil ha inn mer penger, se deg rundt, og se om det er noe du kan selge på Finn.no? Det er helt utrolig hva man får solgt, bare prisen er bra.

 

Og, Fretex er bare helt supert. Der får man kjøpt bra klær superbillig :)

 

Bestem deg for at f.eks om et år skal du ha en helt ny garderobe, men husk å kaste like mange plagg som du kjøper. Da ser du behovet, blir kvitt de gamle fillene, og selvtilliten øker. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å fortsette, har jeg ikke kjøpt en eneste ting nytt til min lille prinsesse (kun noen få klær). Jeg har funnet vogner, bilseter, seng, vugge, tripp-trapp kjempebillig, og får helt sikkert igjen det samme når jeg selger de igjen. Klær har jeg også sett man kan få kjøpt billig, og i pakker med masse klær, men jeg er så heldig å få arve, så jeg har ikke hatt det behovet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det også slik, helt til salget kom i sommer. Da benyttet jeg sjansen til å handle stort på salg. Kjøpte mye topper og singletter som jeg kan ha under cardigan f.eks. Det er det jeg kler, så har derfor investert i v-hals cardigan.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...