Gå til innhold

Begynte å gråte jeg da jeg leste vg i dag om den lille jenta som ble brent i barnehagen:(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=10038635

 

 

tenk for en start i barnehagen, og tenk hvor redd hun er der på sykehuset...hun e jo så og si en baby enda..synes det er helt forferdelig jeg!

jeg hadde nok skiftet barnehage..ikke fordi jeg hadde hatt ett ønske om å lage mest mulig trøbbel for denne barnehagen, men fordi jeg tror jeg ALDRI hadde slappet av med å hatt mi jente der i 5år hvis dette hadde hendt meg...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tenker ikke som deg. Jeg tenker at det er i akkurat den barnehagen jeg vil ha ungen min. Der vil de ha ekstremt gode rutiner fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herre, jenta kommer aldri til å huske dette. Ja, det var fælt men uhell skjer. Vær sikker på at dette ikke skjer i denne barnehagen på en stund, denne barnehagen kommer til å ha enormt fokus på sikkerhet i hele barnehagens virke i mange år framover. Man lærer av sine feil.

 

Men det skjer, og kan også skje i barnehagen ditt barn gå i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan sikkert skje overalt..uhell skjer.

Men jeg hadde ikke følt meg trygg. Det er meg.

Tror kanskje mange barnehager har lest dette og kjent på det å ha sikkerhet rundt kokende vann osv..så forhåpentligvis så har dette satt en vekker i de fleste barnehager!

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva fan gjør vamt vann så tilgjengelig for et barn på små barns avdeling?????????

her er det svikt i rutiner, ville ikke hatt mitt barn der nei,

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bhg skriver jo det at det har vært en alvorlig svikt i rutinene. Vanligvis har de kun varmt vann på kjøkkenet...

 

Dette er veldig trist, men kan skje den beste. Bhg legger seg jo helt flat og det kommer nok ALDRI til å skje igjen tror jeg. Som de over her skriver så tror jeg denne bhg kommer til å ha veldig gode rutiner!

 

Mye man skal gråte over skjønner jeg. Enig at det er VELDIG uheldig. Og syns veldig synd på barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns kommunene skal være flinkere til å sende rundt skriv til barnehagene og kreve og minne dem på rutiner for sånt. Det være seg alt fra snorer som henger ned over alt, pølsespising osv.

 

I går når jeg kom i barnehagen ble jeg vitne til at ei jente på 1.5 år plukket opp kaffekoppen til den ene ansatte og løp bortover gulvet med den. Jeg ble veldig paff. Tor innholdet var lunka for det rant utover. Men lar de varm te og kaffe stå fremme sånn også? ble ekstra nervøs nå når jeg leste det i dag.

 

Gutten min er 1.5 år og ser han en kopp på bordet så velter han den mot seg,,, GRØSS

 

Skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...