Gå til innhold

Hvordan takle sviger mor??? Trenger seriøst tips...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min svigermor har det med og ltid forsvare sinn sønn uansett hva det gjelder og nå er jeg LEI!!!

 

Feks så har hun en gammel oppvaskmaskin som hun mener at vi bare kan ta og jeg ble glad for jeg er drittlei av og vaske opp, men min samboer var mere skeptisk og sa han ikke ville ha den og da sa jeg" greit det men da får du vake opp og da blandet svigermor seg med en gang" neeeei du kan da ikke tvinge han til det, han går jo på jobb" og da skjønte hun at hun hadde driti seg ut, men det gjør jo du også, men jaja han har jo en viktigere jobb en deg" Makan da ble jeg forbanna og det ble samboeren min også og han ble skikklig forbanna på henne men hadde det ikke vært for at han reagerte så hadde hun aldri unskyldt seg, for det er ikke første gang hun kommer med slike stikk til meg. Og både jeg og samboer jobber 100%, jeg har en aktiv og tung jobb mens hans er mere sittestillende...

 

Bla så mente hun at alt av husarbeid, matlaging, unger og nattevåk burde falle på meg når jeg var hjemmeværende med yngste. Yngste mann ville ikke sove og jeg var oppe med han hele nettene samtidig som jeg måtte opp vær morgen kl 7 med han og ta meg av alt av husarbeid og unger men svigermor mente at hennes stakars sønn ikke burde bidra med noe for han var jo på jobb 7,5 timer pr dag.

 

Jeg vil bare ta henne for meg for hun fortjener virkelig og høre det! men hva kan jeg si?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns du burde ta samboeren din for deg og si at om han ikke vil ha oppvaskmaskin så blir det hans jobb, og hans alene, å vaske opp.

 

Svigermor ville jeg vendt det døve øret til. Gidder ikke å bruke energi på sånt vås...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...