Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Jentavår på 15 mnd hyler og vise skikkelig trass....hun har vært en ekstremt sinnatagg siden hun var nyfødt!Skikkelig temperament! Hva gjør jeg når hun HYLER og "slår"etter meg?Noen mener jeg skal overse det, men skjønner hun da at det er galt?:S
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 funker noen ganger med distrahering her;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå