Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 Vi har store problemer i vårt forhold. Det er mye krangling, diskusjoner og diverse. Har den siste tiden gått i terapi, da ingen av oss klarer å finne ut av tingene. Det datt ned i hodet mitt i dag at jeg har lyst å reise bort en plass i helgen, bare jeg og min mann. Håper han er med på det. Sitte ned snakke sammen langt bort fra alt og alle. Vi har ikke mye penger om dagen. Noen som har noe forslag til hva som kunne vær ett bra forslag ?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #2 Skrevet 20. september 2011 Hvor bor dere, og hvor mye tenker du maks å bruke?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Vi bor i Stavanger, vet ikke hvor mye vi vil bruke av penger. Vil bare overaske mannen på en positiv måte kanskje . Jeg vil bare få ting ut av systemet. Håper han er med på det.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 Stavanger-skjærgården er jo fantastisk. Det er på tampen av campingsesongen, så det går sikkert an å få leie en hytte billig. Ta med mat, lag bål, gå i naturen eller lån/lei en båt til fisking. Det er veldig befriende og beroligende å være ute i naturen, og det er sikkert bra for dere. Men ta med LITT mer spennende mat enn pølser. Det er faktisk utrolig hvor sammenknyttende god mat er i et forhold. Og ikke minst å sitte ute under stjernene (eller en presening) og spise sammen.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 Kjenner dere noen som har en hytte dere kan låne? På fjellet eller ved sjøen? Så kan dere gå fine turer og kose dere sammen.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 Reis til en campingplass eller noe. Feks til Kristiansand . Det er utenfor sesong og ikke dyrt. Ta med litt vin og god mat.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #9 Skrevet 20. september 2011 Hva med en tur til Danmark. Er mye fine steder der hvor dere kan være kun for dere selv
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 Glem Det jeg sa om Hjelmeland, det er jo nesten nærmere med London eller Aberdeen! Du kan være kjempeheldig med billetter, sjekk med en gang! God tur!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 vi har heller ikke så mye penger for tiden, men fant coop hotellcup, på et nydelig hotel! 1498,- 2 personer, 2 netter i dobbeltrom!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #12 Skrevet 20. september 2011 Jeg ville og anbefalt London eller Aberdeen, det er flotte byer begge to til en rimelig pris.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #13 Skrevet 20. september 2011 Coop hotellkupp i en av nabobyene så kan dere kjøre. Mange gode samtaler i bilen
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #14 Skrevet 20. september 2011 Er ikke sesong til noe teltur. Hva med å dra til ett litt de hotell eller hytte. Sitt ned snakk sammen. Gråte, le lette på hjertet sitt
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #15 Skrevet 20. september 2011 Finn dere en plass som der det kun er dere to Snakk med hverandre i ro og fred. Finn ut av tingene sammen. Det viktigste er ikke hvor dere er, men hva dere gjør sammen. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #16 Skrevet 20. september 2011 Signerer 1505 Vi gikk i terapi og det hjalp veldig mye tror jeg uten at vi merket det begge to, men det å kunne være alene en dag og to i ukjente omgivelser. Gråte, le, snakke sammen det gjorde underverker i forholdet vårt. Det som var dømt til å mislykkes gav oss en frisk start.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #17 Skrevet 20. september 2011 Hva med Roma ? romantisk og nydelig by selv på denne årstid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå