Gå til innhold

rolige dager


lisstupp

Anbefalte innlegg

Er 50 % sykemeldt, skulle egentlig vært på jobb i dag, men minstemann ble syk i går kveld, med feber, magevondt og oppkast. Mannen min kan ikke være hjemme med syktbarn, han bygger hus og der skal de heise elementer i dag. Så i dag skal jeg suldre hjemme med minstemann. Håper han kommer seg snart, blir så lange dager å gå hjemme, ennå to uker til jeg skal ut i permisjon. Går bare å venter på at babyen skal komme, men er jo over en mnd til termin.....Håper at denne babyen kommer før tiden. Tror den er stor nok allerede. her er alt klart så det er bare å ta turen ut. Er så stille her inne, synes det er spennende å lese om dere som misstenker at fødsel er på gang. Jeg har aldri gått og kjent på ryggvondt og mensmurringer før fødselen starter. Aldri sett at slimproppen har gått, Begge foregående fødsler startet på natt, men vannavgang og så tok det 8 -9 timer før babyen var ute. Helt greie fødsler, men 4 og 6 dager på overtid. Håper at denne kan komme litt før som en fin overraskelse. Om jeg skulle få ønske meg så kommer denne 2 uker før termin :-D lykke til alle sammen, snart får vi møte vår lille vidunder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei :-)

har 11 dager igjen og kjenner stort sett ikke noe annet enn tak i ryggen som kommer og går, og vondt nedover i bekkenet. var hos legen i går som sa at han ikke regnet med å møte meg til uka.. håper han har rett... ha en fortsatt fin tid, så får vi håpe at de to babyene kommer før tiden :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 12 dager igjen og kjenner ikke annet en kynnere... dette er min første graviditet, så vet ikke hva jeg skal forvente :)

regner med at jenta kommmer når hun er klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...