Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #1 Skrevet 20. september 2011 At BIM ledelsen ikke kan finne ut hvem dere er hvis de vil?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Klart de kan, det er jo bare å trykke på linken til dine siste innlegg så ser du jo også selv at de er koblet til din profil selv om du står som anonym. Dreier det seg om noe kriminelt så kan de også få sporet opp ip-adressen og denne kan på lik linje med mobilnummeret ditt fortelle de hvor du bor.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #4 Skrevet 20. september 2011 IP-- adressen kan nok det, men ikke mobilnummet mitt, siden jeg har hemmelig nummer.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #5 Skrevet 20. september 2011 BIM finner det ikkje ut vist du er lur. Har email med falskt navn og falsk nav på BARNIMAGEN. BLÆÆÆÆÆÆÆ
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #6 Skrevet 20. september 2011 Kan vi to bli venner 09:23... du virker som en spennende person med mye livserfaring og ikke minst sympatisk....hahahaha :/
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #7 Skrevet 20. september 2011 Med mindre du bruker en offentig maskin så sporer de nok ip-adressen din rett hjem til boligen din, så fake name og mailadresse har nok ingen ting å si.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #8 Skrevet 20. september 2011 Ja,bim vet hvem man er,selvom man er anonym på forumet:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #9 Skrevet 20. september 2011 Tror ikkje barnimagen går så langt for og finne ein som henger med kjeften her inne. BLÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 Tull. Med falske navn og email.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 Jeg slettet min profil da ei vart avslørt her inne. Det var mykje skriveri om detta her inne. Da ordnet jeg ny profil med falskt navn og falsk navn på email og.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #12 Skrevet 20. september 2011 Må barre spørre kven har tilgang til IP adressen. Har privat personer tilgang til den da ?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #13 Skrevet 20. september 2011 skriver du noe her som er alvorlig nok, finner de ut hvem du er uansett hvor falsk du er;) så lenge du sitter på din egen pc. da hjelper det ikke med falsk email eller nick.. de kan søke opp ip-adressen på pcen!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #14 Skrevet 20. september 2011 Men med samme IP adresse, dermed er du ikke så anonym som du tror. Tenk litt, for 7-9 år siden var det et par som sendte ut 'I love you'-viruset fra et bibliotek på Hawaii, de trodde de var trygg men det tok ikke lang tid før de var tatt. Dette er altså laaaaangt tilbake når vi snakker om IT så hva er ikke mulig nå?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #15 Skrevet 20. september 2011 Barre tull det du skriver. Det skal mykje til før at dei undersøker slike ting. Da har du brut reglene til barnimagen med groteske ting. Kven er det så går så langt ?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #16 Skrevet 20. september 2011 anonym knappen er vel bare slik at en skal kunne være anonym for andre brukere. mooderator har tilgang til å se hvem som har skrevet hva. på samme måte som dine siste innlegg lagres på på din bruker både de anonyme og de med nick.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #17 Skrevet 20. september 2011 Hm, jeg håper da inderlig ikke at moderatorene på BIM finner ut noe annet enn hvilket nick en gitt anonym posting er koblet til. Noe annet ville være veldig spesielt, og da må jeg ta en ny titt på retningslinjene for dette forumet som jeg sikkert haket av at jeg godkjente da jeg lagde meg en konto her for fjaksen år siden. Ikke at jeg har noe å skjule, altså (jeg er ikke en av de som poster kjipe postinger på anonymforum), men jeg vil jo helst at rettighetene mine ivaretas til en viss grad også... Hvis moderator har utstrakt tilgang til informasjon om brukerne og i tillegg bruker dette i hytt og gevær, er ikke det bra... Merk at jeg tror at det *ikke* er slik at moderatorene misbruker sin tilgang, jeg bare ønsker å påpeke at de neppe gjør det fordi det forhåpentligvis bryter mot deres retningslinjer i jobben deres. Det hadde vært interessant å se hva moderatorene hadde å si til dette, egentlig...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå