Gå til innhold

Blir så irritert på noen av dere


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sikter til innlegget ang. ei som hadde laget seg en profil her inne, siden søsteren hadde vært bruker her.

 

Jeg skjønner jo at folk tenker at man må få snakke "fra levra"..

Greit nok! Men det går ann å snakke fra levra selv om man kan være litt koselig fordi!! jeg blir rett og slett flau over Norges befolkning om man ikke kan være inteligent nok til å formulere meningene sine litt bedre!

 

 

Det innlegget hun skrev var for å opplyse oss litt.. Kan dere ikke bare ta det til dere og tenke "hmm. Ja, kanskje hun har litt rett. Neste gang kan jeg prøve å tenke LITT over hvordan jeg formulerer meg"

 

Sier ikke at dere ikke skal få si meningene deres, men come on da folkens. Dere er smartere enn som så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dere ikke bare ta det til dere og tenke "hmm. Ja, kanskje hun har litt rett.

------------

 

Du glemmer visst at dette er ei anonymsidene hvor TROLLENE regjerer.

 

Gang på gang, viser det seg at selv de mest tåredryppende historiene er tull, trolleri og svindel......

 

Så nei, jeg gidder ikke å ta innover meg noe som en ANONYM har lirt av seg. Hadde dette vært skrevet på skravle under nick så hadde det virket litt mer troverdig.

 

http://debatt.sol.no/content/norsk-jente-loy-om-kreft

Har du allerede glemt det neket som løy på seg kreftdiagnose???

Var jo massevis av tåredryppende blabla her også.

 

Bortsett fra det så har du rett i at enkelte kunnet ha funnet en høfligere måte å svare på, men slik er det faktisk irl også. Er ikke bestandig alle er enig med deg der heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Kva er det du ber om på eit ANONYMFORUM.

 

Du klarer ikkje og forandre på detta Sjølv om du ber barnimagen komme med at alle må bruke nick. Det er enkelt å ha fleire nick her. Tds eit nick for og slenge dritt og eit for og vere seg sjølv.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...