Gå til innhold

Er dette eggløsningsslim? Ekkelt, så du er advart:)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg pleier å ha eggløsningsslim hver måned, det merker jeg når jeg tørker meg etter å ha tisset. Da glir liksom papiret og jeg ser litt slim på papiret etterpå. Dette er helt blankt..

I går, etter at jeg hadde dusjet, sto jeg og tørket meg med håndkle, og da så jeg at noe hang fra skjedeåpningen min. Det var mye slim (ca 3-4 cm) og da jeg skulle ta det bort hang det nesten fast. Da jeg begynte å dra i det, kom det mer ut fra skjeden:/ Jeg dro altså slimet ut:/

Ekkelt var det, men nå begynner jeg å lure på om dette er vanlig. Dum som jeg var hadde jeg sex 2 dager før eggløsning, men mannen min hoppet av i svingen.

Eh, dette er mitt første og siste innlegg om; Kan jeg være gravid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes veldig ut som eggløsningslim. Har lest en plass at en er på det mest fruktbare når slimet "henger slik". Og med tanke på at sædcellene kan overleve i noen døgn, så kan du i teorien være gravid,ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppet av i svingen er ingen garanti og i dag eller i natt har du nok eggløsning. Seden ligger i dvale opp til 5 døgn og venter. Så sjansen er stor gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker å få slik slim, så det er ihvertfall normalt. Om du er gravid kan jeg ikke svare på. Men å hoppe av i svingen er vel ikke akkurat det beste prevasnsjonsmetoden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...