Gå til innhold

Grunnen til at jeg henger her inne, er nettopp det at en kan snakke rett fra levra.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ikke som alle de sukkersøte sidene en ellers finner for alle tema.

 

Jeg husker da anonymforum var helt nytt og uoppdaget for de fleste. Jeg var faktisk en av de første å lage innlegg her. Der var ikke en hel full side med innlegg, engang. Nå er der tusenvis av sider, eller noe.

 

Den dagen anonymknappen forsvant fra krangle, ble dette en interessant side :) Her trenger en ikke krangle, men kan gjøre også det.

 

Uhemma dritt - hva er det? Har enda ikke sett det, men har sett at enkelte liker anonymknappen ekstra godt når de er sure og bitchy akkurat den dagen :)

 

Gå til skravle for Kozemoze, og la de som tåler det ha anonym for seg selv, i det minste!

 

De som virkelig trenger alvorlige svar, får det, selv om der er en og annen som ikke helt fatter humoren her inne og dermed må slenge med leppa på feil sted!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh gud...og du er en av de som mener du har mest rett til å være her eller?

Trode anonym forumet var for å kunne stille spørsmål anonymt, spørsmål man ellers ikke tør å stille.

 

Men nå har jeg jo skjønt det at dette forumet er for de som ønsker å kan være jævlig mot andre uten å bli gjenkjent...

Jeg mener du missbruker denne siden, men det er nå min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, grunnen til at du henger her inne er at du kan snakke rett fra levra og være anonym.

 

Kan du ikke snakke rett fra levra og vise hvem du er har du faen ikke mye lever for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...