Gå til innhold

Har Cubus bra ullundertøy?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jeg kjøpte noen ull longs som var pakket i plastikk, longsene var grå. Det var de som klødde og stakk. Kanskje en ide å ta den ut og tre de oppetter armen for å sjekke de før man kjøper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med bodyene innpakket i plast! Ikke noe kløe her i gården! :) Har prøvd en del ull, men Cubus er en av de beste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette er vel det ulltøyet i tillegg til Tom & Trine jeg er minst fornøyd med av det jeg har prøvd.

 

Det er hardt og stivt, uelastisk og generelt dårlig kvalitet.

 

Janus er vi veldig fornøyd med, og jeg syns i tillegg at det er billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med cubus sitt. Klør ikke og holder godt i vask (ull får virkelig gjennomgå her, med vask annenhver til hver tredje dag hele det lange vinterhalvåret)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fornøyd med det her. Synes det som er 100% merinoull både klør og er stivt. I tillegg går det opp i sømmene med en gang. Det som har bomull mot kroppen er mykt, men da mister man jo mye av ullens egenskaper. Foretrekker f.eks Janus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Refleks ull kjøpte jeg i går, det var både stivt og virket som det klødde? huff..barna liker vel ikke det:(

Cubus ull har jeg derimot vært fornøyd med...hvis vi prater om samme type da..det jeg kjøpte på salg i fjor..som passer i år..er ikke særlig stivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...