Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Jeg er så misfornøyd som det går an å bli. Blir janus eller noe annet neste gang
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Det som er pakket inn i disse plastikkbagene er bra, det andre er greit,
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 Det jeg har sett på er pakket inn i plastikkbag, det skal være av merinoull som ikke klør. HI
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #7 Skrevet 19. september 2011 Jeg kjøpte noen ull longs som var pakket i plastikk, longsene var grå. Det var de som klødde og stakk. Kanskje en ide å ta den ut og tre de oppetter armen for å sjekke de før man kjøper
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #8 Skrevet 19. september 2011 Jeg er veldig fornøyd! Kjøper det som er pakket i plastikk. Klør ikke i det hele tatt, innsiden er myk.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #9 Skrevet 20. september 2011 Men det er jo bomull i innsida?
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 Jeg er veldig fornøyd med bodyene innpakket i plast! Ikke noe kløe her i gården! Har prøvd en del ull, men Cubus er en av de beste!
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 Nei, dette er vel det ulltøyet i tillegg til Tom & Trine jeg er minst fornøyd med av det jeg har prøvd. Det er hardt og stivt, uelastisk og generelt dårlig kvalitet. Janus er vi veldig fornøyd med, og jeg syns i tillegg at det er billig.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #12 Skrevet 20. september 2011 Jeg er veldig fornøyd med cubus sitt. Klør ikke og holder godt i vask (ull får virkelig gjennomgå her, med vask annenhver til hver tredje dag hele det lange vinterhalvåret)..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #13 Skrevet 20. september 2011 Ikke fornøyd med det her. Synes det som er 100% merinoull både klør og er stivt. I tillegg går det opp i sømmene med en gang. Det som har bomull mot kroppen er mykt, men da mister man jo mye av ullens egenskaper. Foretrekker f.eks Janus.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #14 Skrevet 20. september 2011 Refleks ull kjøpte jeg i går, det var både stivt og virket som det klødde? huff..barna liker vel ikke det:( Cubus ull har jeg derimot vært fornøyd med...hvis vi prater om samme type da..det jeg kjøpte på salg i fjor..som passer i år..er ikke særlig stivt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå