Gå til innhold

Har Cubus bra ullundertøy?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så misfornøyd som det går an å bli. Blir janus eller noe annet neste gang

Skrevet

Det som er pakket inn i disse plastikkbagene er bra, det andre er greit,

Skrevet

Det jeg har sett på er pakket inn i plastikkbag, det skal være av merinoull som ikke klør.

HI

Skrevet

Jeg kjøpte noen ull longs som var pakket i plastikk, longsene var grå. Det var de som klødde og stakk. Kanskje en ide å ta den ut og tre de oppetter armen for å sjekke de før man kjøper

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd! Kjøper det som er pakket i plastikk. Klør ikke i det hele tatt, innsiden er myk.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med bodyene innpakket i plast! Ikke noe kløe her i gården! :) Har prøvd en del ull, men Cubus er en av de beste!

Skrevet

Nei, dette er vel det ulltøyet i tillegg til Tom & Trine jeg er minst fornøyd med av det jeg har prøvd.

Det er hardt og stivt, uelastisk og generelt dårlig kvalitet.

Janus er vi veldig fornøyd med, og jeg syns i tillegg at det er billig.

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med cubus sitt. Klør ikke og holder godt i vask (ull får virkelig gjennomgå her, med vask annenhver til hver tredje dag hele det lange vinterhalvåret)..

Skrevet

Ikke fornøyd med det her. Synes det som er 100% merinoull både klør og er stivt. I tillegg går det opp i sømmene med en gang. Det som har bomull mot kroppen er mykt, men da mister man jo mye av ullens egenskaper. Foretrekker f.eks Janus.

Skrevet

Refleks ull kjøpte jeg i går, det var både stivt og virket som det klødde? huff..barna liker vel ikke det:(

Cubus ull har jeg derimot vært fornøyd med...hvis vi prater om samme type da..det jeg kjøpte på salg i fjor..som passer i år..er ikke særlig stivt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...