Gå til innhold

Drømmer om mitt døde barn


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mistet to barn sent i svangerskapet og en i dødfødsel. Datteren min som var dødfødt dukker jevnlig opp i drømmene mine, hun var ikke død likevel, har blitt stor. Vi er så lykkelige, og jeg er så lettet når jeg våkner. -Til jeg innser at det bare var en drøm. Andre som opplever dette? Synes det er rart at jeg kun drømmer dette barnet, kan det være at det ikke har gått over til "andre siden"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har hatt en SA, og har to levendefødte barn som jeg har i dag.

 

Mellom de to, drømte jeg mye om det ene barnet jeg mistet. En jente med mørkt og langt hår, pannelugg og litt lik meg som barn. Ca 6-7 år i drømmen. Ofte drømte jeg dette. Alltid en smilende jente, og alltid gode følelser.

 

Det forsvant da jeg fikk minstejenta, selv om hun ikke er mørkhåret eller noe. Men følelsen min er at hun kom til meg igjen :)

 

Og en annen rar ting med dette, er at da jeg fikk minstejenta, så ble vi plutselig fulltallige rundt middagsbordet :) Familien min ble komplett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista ettåringen vår i fjor, drømmer om henne en sjelden gang. Da alltid gode drømmer, og det er både godt og sårt når jeg våkner, som om jeg har fått ha henne et lite øyeblikk til.

I drømmen er jeg "hel igjen" uten sorgen og savnet, og hun smiler og prater og ler og vi er en hel familie igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte henne først som baby, så som småbarn, stor jente, og nå som tenåring. Ville vært 17 nå... Sier ingenting, men smiler, og smiler, og smiler... Hun er lykkelig, og jeg er lykkelig.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jge mistet mannen min for fire måneder siden. Hver kveld når jeg legger meg håper jeg at jeg skal drømme om ham. I drømmene er han fortsatt i live, og den onde kloen jeg har i brystet hele dagen når jeg er våken, er helt borte.

Jge føler at dte er som om han kommer til meg i drømmene mine, spesielt en drøm bare et par dager etter at han døde, der drømmen bare gikk ut på at han holdt rundt meg lenge, lenge, og jeg kjente lukten og varmen hans igjen.

Om det ikke akkurat er det at de faktisk kommer oss når vi drømmer om dem, føles det ihvertfall sånn, og det er kanskje en måte for kroppen/sinnet vårt å gjøre sorgen lettere å bære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Måtte bare svare dere, både HI og deg 09:21.

 

Kjempe trist å lese hva dere har vært igjennom. Når det kommer til disse drømmene deres, opplever jeg det samme. Jeg drømmer om mine døde besteforeldre, særlig bestemoren min. Drømmer om henne hver uke, og hun har gitt meg "beskjeder", som hun vil at jeg skal formidle videre til resten av familien. De sier også alltid til meg at de har det bra, å at de er sammen alle sammen, å at de ikke har det vondt mer, de hadde sykdom alle sammen. De ser så pene og friske ut, å ofte har de hatt dette "lyset" rundt seg, utrolig vakkert <3

 

Forrige uke, så drømte jeg om bestemor igjen. Jeg er gravid i 6 mnd, å bestemor støk meg over magen og var på glad på mine vegne! Jeg spurte henne i drømmen om hvorfor jeg drømte så mye om dem, å hvordan det kunne føles så virkelig på en måte, mtp alle samtalene og beskjedene jeg får. Da sa hun at det er deres måte å kontakte meg på, siden jeg for det første er veldig åpen for dette! OG fordi det er den måten vi kan kommunisere på, fordi når vi sover, så er vi på et annet nivå på en måte. Hun sa at kontakten vi har i drømmene mine er EKTE, å jeg må tro på det. Er veldig glad for at jeg har den muligheten til å drømme så mye om dem, er ikke mange som har det.

 

Så ta godt vare på drømmene deres jenter, ha gjerne penn og papir ved senga, så dere kan notere ned hva dere husker fra drømmen, om ting som har blitt sagt, lukter osv..

 

Varm klem til dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...