Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Jeg trenger litt hjelp med tankene mine:-( Jeg har for noen uker siden møtt en gutt. Han er broren til ei venninne av meg, men det er først nå jeg har truffet han. Jeg må si...Jeg ble "betatt" fra første stund. Greit, vi møttes ute på byen og etter en dose alkohol, men likevel så klarer jeg ikke tenke på noe annet enn han. Vi har bare møttes 3 ganger, og alle gangene i anledning at vi drakk/festet. Første kvelden vi møttes utvekslet vi nummer o.l, men ikke noe mer. Jeg tror ikke venninna mi er så keen på at vi skal rote sammen, så vi har liksom holdt det litt skjult... Andre gangen vi møttes..Jeg kunne ikke ta øynene fra han, og det kriblet i hele meg da vi hold blikkontakten. Plutselig ser han lenge på meg, smiler, og sier: "Jeg trenger ikke si noe engang, for vi tenker det samme" Han er så hyggelig, gentleman, snill, og kjekk! Tredje gangen vi møttes, så gikk han bare rett bort til meg, tok meg i hånda, og leide meg inn på utestedet. Vi har rotet sammen, klina og tafsa litt, men JEG har ikke ville tatt det videre til sex. Vi har til og med sovet sammen to av disse tre gangene, men ikke hatt sex. For å være ærlig så har han vært pågående, og vært frampå om vi skal ha sex. Jeg hadde mensen, så det ble ikke det. Da presterte han faktisk å spørre om jeg kunne suge han, og jeg må innrømme det var et slag i magen... Han har spurt om vi skal sove sammen de gangene jeg har møtt han.. Men på andre siden; jeg var/er jo bare noen han har møtt på byen, og når man drar hjem med noen så har man jo visse forventinger. Vi er begge nettopp kommet ut av hvert sitt forhold. Men jeg kjenner at jeg liker han godt, men er redd for at han bare vil ligge med meg og thats it. Ikke kan jeg spørre han heller, for vi har jo bare møttes noen ganger i fylla.. Og jeg vil ikke virke desperat eller masete ut.. Han sa til meg, etter inntak av alkohol vel og merke, at det er så dumt at jeg er venninne med søstra hans og at jeg har barn... Samtidig så har han sagt at jeg er et catch, pen, at han synes jeg er ei kul jente. Vi har ikke mye kontakt ellers, bare ei melding nå og da. For å teste han, så skrev jeg ei melding til han i helga at jeg skulle ønske jeg var sammen med han den helgen. Da svarte han det samme og med et kyssetegn bak.. Vi hadde avtalt at vi skulle møtes her om dagen, og da jeg spurte hva han hadde planlagt, så var det å dra hjem til han og ta et glass vin og "prate". Det kom noe i veien for oss begge, og vi avlyste. Men er han bare ute etter sex da? Huff..Hvorfor blir jeg så "betatt"!?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Hi Jeg mener..Hvis han hadde vært interessert ordentlig så ville vel han ikke stresset med å komme inn i buksene på meg? Eller "bare" be meg hjem på ei flaske vin hos han, i stedet for en middag ute feks?
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 Huff nei det er ikke noe gøy.. Usikkerheten, det å ikke tørre å spør helt enda for å virke masete osv. Men jeg ville ventet en stund enda, sett hvordan det utviklet seg videre fremover. Men litt feil det å, for jeg ville vel egentlig trekt meg etter den kommentaren om du ville suge han........ Turn off.. =/
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er, dere høres jo ganske unge ut. Men hadde det vært meg så hadde jeg spurt rett ut om hva slags intensjoner han har. Sagt at... du skjønner, jeg er bare ute etter noe seriøst, orker ikke bli såret av roting som aldri blir til noe mer.. eller noe lignende. Og det viktigste av alt er faktisk at han kan akseptere barnet ditt siden du er mor..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Hadde trekt meg unna etter spørsmålet om å suge han! syns det høres ut som an er ute etter en ting
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #6 Skrevet 19. september 2011 HI Ja, vi er unge begge to. Det er ikke slik at jeg bare er ute etter et seriøst forhold nå, jeg kan gjerne ha en flørt... Men vil bare så mye mer enn det med akkurat HAN :-/ Men hvis jeg tenker meg om...Når man "blir kjent" med noen på byen og blir med vedkommende hjem, da er jo det en "selvfølge" at det er for sexens del? man blir jo ikke med noen hjem i fylla for å finne en kjæreste eller for å småprate i senga.. Så jeg kan vel ikke regne med at han tenker med noe annet enn det han har mellom beina akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #7 Skrevet 19. september 2011 Du har selv sagt det... han synes det er dumt at du har barn. Men hvis han blir forelsket i deg i løpet av denne rotingen, har dere tilstrekkelig grunnlag til et fram- og tilbake-forhold i flere år framover, med gråt og tenners gnissel.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #8 Skrevet 19. september 2011 HI Huff:-/ Er første gang jeg opplever denne intense kriblingen i magen, varmen i ansiktet som sprer seg når jeg ser han, tankene som får meg til å smile når jeg er for meg selv. Det er første gang jeg opplever at det er så barnslig og ulogisk intenst uten at vi ER noe.. Men, livet skal vel ikke være en flammede kjærlighetsroman.. Jeg tror jeg bare skal trekke meg helt unna jeg..
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #9 Skrevet 20. september 2011 Du trenger jo ikke å gi opp helt enda, kan jo være han er forelska i deg også for alt vi vet... Mange forhold som starter med at man treffes ute på byen også. Men du må jo finne ut av dette på et vis, hva du betyr for ham. Spill litt kostbar.. la være å ta kontakt.., så ser du om han gjør det
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #10 Skrevet 20. september 2011 HI Jeg vet ikke.. Hadde han vært interessert overhode, så hadde vel jeg fått en melding i det minste nå og da.. Men det skjer kun når han vil at vi skal møtes. Jaja, han var vel bare nok en frosk på veien.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2011 #11 Skrevet 20. september 2011 Tenker ikke på noe annet! Noen "hjelp! meg!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2011 #13 Skrevet 2. oktober 2011 Hei HI! Her kommer noen kommentarer, i beste mening, fra en gammel tante.. hehe Hvis jeg var deg, ville jeg gjort følgende; Be han med deg på kino og/eller ut og spise. Legg opp settingen til at dere ikke skal drikke. Er lett å være tøff i trynet med litt innabords. Om han virkelig liker deg for annet enn et knull (unnskyld språkbruken), så ønsker han også å bruke tid med deg utenom festing. Og om du virkelig liker ham og ønsker å satse på ham så se igjennom fingrene på den suge-kommentaren. Unge menn er ikke alltid like galante, de kan fort bli litt klønete når de er sammen med jenter de liker. Jeg ville ihvertfall prøvd å bruke tid med han uten å være full, det er først da du merker hans agenda Men bruk god tid, ikke hast deg inn i noe. Om du har et barn og han ikke er jublende fornøyd med det, vel; er det deg han liker så må han ta med all "bagasjen" din også. Om han forelsker seg i deg, så kommer det ikke til å være et problem at du har barn, da kommer han til å bli kjempeglad i barnet ditt også, nettopp fordi h*n er en del av kvinnen han elsker, om du forstår? Lykke til, hi! Håper det løser seg =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå