Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #1 Skrevet 19. september 2011 Hva menes med det?Snakker om en 1 åring
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #2 Skrevet 19. september 2011 Pinsettgrepet kanskje? Eller få ham til å skrive navnet sitt med foten i sanden, hehe :-)
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #3 Skrevet 19. september 2011 En ettåring som skriver navnet sitt? Da hadde jeg ikke bekymret meg så mye for finmotorikken tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #4 Skrevet 19. september 2011 Ta tak i ting. Holde på ting. Fikle med. Pinsettgrep. vet ikke..
Anonym bruker Skrevet 19. september 2011 #5 Skrevet 19. september 2011 Trykke på ting, feks knapper på en lekemobil. Dra leker osv... Hvorfor trenger barnet å trene på finmotorikk? Vi trener finmotorikk på vår 5 åring etter en sykdom han hadde for tre år siden, ting tar tid. Vi trener fingre, tær, munn og ansikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå