Gå til innhold

Forandringer i hudfargen...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sønnen min er kvart filippinsk og har en helt nydelig brun hudfarge, en sånn farge som alle jentene på Brun og blid ønsker seg ;) Men nå har jeg begynt å bekymre meg for en liten ting: Enkelte steder på kroppen har huden hans blitt lysere. Ikke sånn markant og tydelig, men nesten sånn "utvisket" farge. Jeg bruker ikke hydrokortison eller lignende på han, smører med vanlig hudkrem som ikke skal bleke huden. Og siden det bare er flekkvis skjønner jeg ikke noe særlig. Det gjelder flekker på mage, bryst, rygg og ansikt. Er det noe som kan si noe om dette? Gutten min er forresten 2 år gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, her hjemme er alt parfymefritt, da verken jeg eller guttungen tåler parfyme særlig godt. Jeg vet ikke hvordan det er hos faren. Kan Blenda være en medvirkende årsak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste om det nå på NHI.no, og jeg tror jammen du har funnet løsningen, min gode venn 22:17! Det er AKKURAT sånn: Begynner som et rødlig "utslett", og etterlater bleke merker i huden. Det var veldig godt å lese at det går over, og at fargen kommer tilbake etter hvert :) Føler meg tryggere nå, hehe!

 

HI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...