Gå til innhold

Skulderplage som påvirker finmotorikken..., hva kan hjelpe?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hatt plager med skulderen i flere år nå, men den har begynt å plage meg skikkelig i og med at jeg mister kraft i fingrene og ikke klarer å bære, løfte og holde ting.

Hva hjelper? Blir gal snart!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hatt samme problem, fikk ikke sove pga smerter i skuldrene. Fingrene dovnet bort. Etter tre behandlinger hos fysioterapaut er jeg nesten helt bra, slitt med dette i årevis. Han knekker opp rygg og nakke + masserer og strekker. Verdt å prøve.

Annet jeg har prøvd med liten effekt er: Mange hundre Voltaren, kortisonsprøyter inn i skuldrene, sykemeldinger, Ibux, kiropraktor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk til fysio fra september i fjor til april i år, liten og bare kortvarig bedring. Prøvde trykkbølgebehandling, ultralyd, kinesiotape, akupunktur, massasje, opplåsning av nakkeledd,bevegelighetstrening, styrketrening, kognitiv terapi, you name it... :-)

 

Tabletter hjelper jo ikke på de underliggende symptomene så det har jeg styrt mest mulig unna... Sykemelding - ja, det er prøvd, men jeg orker ikke å ikke gjøre noe.

 

Har ikke fått noen benevnelse på hva som feiler meg, men sliter samtidig med en prolaps i nakken som kommer og går. Fysioterapeuten mener det helt bestemt at dette er to ulike tilstander.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...