Gå til innhold

Helt grusomt med den lille ettåringen som ble forbrent i barnehagen!!! (tv2.no) Nå har jeg ikke mye lyst til å levere henne i barnehagen i morgen!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sånt skal jo ikke skje! Og denne lille jenta hadde trodd at vannet i koppen var til å drikke, men det var kokende vann som ble satt på et lavt trillebord og hun fikk det over hele ansiktet og magen. Jeg får helt vondt inni meg kjenner jeg. Tenk hvis det skjer med mine små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noe sånt hadde aldri skjedd der jeg jobbet. Så det er nok ikke så mange steder det hadde skjedd. Det er en tynn og fattig trøst men..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes veldig synd på det lille barnet og foreldrene.

 

Sånt skal jo ikke skje, men dessverre skjer ulykker. Både i hjemmet og i barnehagen.

 

Jeg sender barnet mitt i barnehagen hver dag og jeg kan ikke tenke at det kan skje en ulykke. Hvis man tenker sånn så må man stenge barna inne på et rom uten noen ting i.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skal du forsikre deg mot at ikke lignende ting skjer hos deg? Du kan ikke garantere noenting, alt som skal til er en liten glipp et lite sekund.

 

Slike ting skjer dessverre, både i barnehage og hjemme. Samme hvor hardt vi jobber for å sikre oss mot ulykker i barnehagen så er muligheten fortsatt der. I en barnehage her jeg bor fikk et lite barn varm kaffe over seg for noen år siden, etter det har det vært påbudt med termokopper med lokk i alle barnehagene. Det gode er at man lærer av det, selv om det dessverre ikke kommer det uheldig barnet til gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt forferdelig selvfølgelig, men du kan ikke ha slike bekymringer, for da kan du bekymre deg i hjel.. OG ulykker skjer oftest i hjemmet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kunne skjedd i minis forrige bhg.. det var en småbarnbhg, så nå har han heldigvis byttet til "stor" bhg

 

hver morgen satt de voksne ved frokostbordet til barna med kaffekoppene sine. Hvis tlf ringte, så lot de ofte koppen stå mens de gikk og tok tlf. De foreldrene som hadde tid, kunne ta en kaffekopp der, og satt forsåvidt koppen fra seg der det passet seg når de skulle gå

 

var mange andre ting der som jeg tok opp med styrer mange ggr, men fikk tilslutt følelsen av at jeg maste.. har selv jobbet mange år i bhg, så er ikke hysterisk mor. var overlykkelig når mini var så stor at vi kunne bytte bhg. dette er en kommunal bhg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal de være trygge i barnehagen, men ulykker skjer. Du lenger opp som sier at dette ikke kunne skjedd hos dere, hvordan kan du være så skråsikker på det?

Håper inderlig at det går bra med den lille stakkars jenta. Må ha vært fryktelig vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

jeg lurer på hva den ansatte tenkte på. og om hun i det hele tatt tenkte!!

"jeg tar og fyller denne koppen med kokende vann jeg, også setter jeg den her på dette lave bordet, også går jeg meg en tur" hvor uoppmerksom går det ann å være? Bør man ikke være såpass skjerpet i jobben?

 

Man kan nesten ikke unnskylde denne personen. Man kan heller ikke si at man håper personen har lært av sine feil. Man vet allerede hva som kan skje dersom man setter kokende ting lett tilgjengelig for barn. Resultatet er som oftest brannskader.

 

Barnehagen lover bot, bedring og rutinegjennomgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette burde aldri skjedd! Ja ulykker skjer, men man setter da ikke fra seg en kopp med glovarmt vann på et lavt bord i en barnehage fullt av små barn!!!!! stakkars stakkars unge!!! :( Syns så synd i jenta og foreldrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dessverre er det mange uutdannede og unge mennesker UTEN barn som jobber i bhg. Jeg selv tenkte aldri på slike ting før jeg fikk barn, det er først nå jeg ser alle farene. Har også en ettåring som nettopp er begynt i bhg, og jeg merker at jeg saumfarer rommene etter fare og ser på de ansattes vaner for å se om det er noe de har "glemt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er grovt at de ikke ringte 113! Jeg har vært i endel barnehager. Kan trygt si det er stor forskjell på de med tanke på sikkerhet.

En av de var streng på blant annet det med varm drikke.

Alle leker på småbarns avdelingen måtte gjennom en type ring for å se at de ikke var så små at de kunne kveles av lekene.

Var det vanndammer i ute området ble de fjernet. (Kvelningsfare for de minste)

Kunne ramset opp mye mer!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt bør ikke skje, men det skjer.

 

Med en gang det er noen andre enn foreldrene som gjør feil skal dere alltid hyle så høyt. Leste før idag ett innlegg om å falle ut av foreldresenga, da var likksom det helt greit det og feil kunne skje, men med en gang banrehagen gjør feil går det ikke ann.

 

Hvis dere synes barnehagen er en så usikker plass så ta ungen ut derfra da. Slutt på jobb imorgen tidlig om så var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...