Gå til innhold

Jeg foreslår at vi sammen står imot stygge kommentarer og drittslenging!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fra nå av vil jeg ikke lese de stygge kommentarene jeg får. Unngå dem, late som om de ikke er der. Konstruktiv kritikk er selvfølgelig noe helt annet. Håper alle blir med på dette. Kanskje de som holder på med dette, ikke gidder mer når de ikke klarer og provosere.

Verdt et forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må visst være rar, for de fæle kommentarene jeg har fått har ikke fysst meg overhodet. Jeg husker ingen. Jeg husker skryt faktisk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noe jeg digger med dette forumet er at jeg får svar med trøkk i.

 

Silkemyke fløyelssvar med perleproteiner er fine de, men det er "herregud, er du helt sinnsyk" svarene som får meg til å tenke meg om.

 

I stedet for å fjerne anonymforum, kan dere ikke heller lage et til for sarte sjeler. Et plysjforum uten hard kanter, det kan jo hete hjerteforum eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp, det var en god ide 22.00, for det er visst ganske mange med sarte sjeler, så behovet for ett mildere forum , er absolutt tilstede,:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kan de kose seg med fløyelsgrøt, mens de svever på det hjerteformede skyforumet sitt.

Vi andre må holde oss langt unna, så vi ikke sovner innpå der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

altså, krangle er ikke like krasst lenger, lever du litt på kanten, så lever du her på anonym ;)

 

Jeg ELSKER anonym! Ikke fordi det er så fantastisk å få slengt "Du er faen meg uduglig som mor du!" etter seg, emn fordi man får hele spennet av meninger :D På et og samme innlegg kan man få høre at man er verdens beste og verdens verste mor, og det er da jammen meg herlig ;)

 

 

Så, tåler man ikke å høre den harde realitet, så skaff dere et plysjforum som nevnt over :D Så kan vi surmaga høns forbli her inne og kose oss glugg ihjel :D

 

(Legg merke til den oversatdige bruken av smiley! Vil nemlig ikke ha på meg at jeg er sjalu eller noe, jeg er superhappy azza!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...